Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Rejestry, Ewidencje, Archiwa w Urzędzie Miejskim

 

 

Prowadzone Rejestry, Ewidencje, Archiwa w Urzędzie Miejskim w Łomży


 

I. COM

Centrum Obsługi Mieszkańców:

Oddział Komunikacji

1)      Ewidencja kierowców

2)      Ewidencja pojazdów

3)      Rejestr działalności regulowanej przedsiębiorców prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców

4)      Rejestr działalności przedsiębiorców prowadzących Stacje Kontroli Pojazdów

5)      Ewidencja instruktorów

6)      Ewidencja diagnostów

7)      Rejestr wydanych licencji na krajowy transport drogowy rzeczy

8)      Rejestr wydanych licencji na taksówkę osobową

9)      Rejestr wydanych zaświadczeń na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne

 

Oddział Ewidencji Ludności

1)     Rejestr mieszkańców

2)     Rejestr dowodów osobistych

3)     Rejestr wyborców

4)     Ewidencja stowarzyszeń zwykłych

5)     Wykaz zgłoszonych zgromadzeń

 


  

II. COP

Centrum Obsługi Przedsiębiorców:

1)    Ewidencja Działalności Gospodarczej

 


  

III. WKS

Wydział Kultury, Sportu i Inicjatyw Społecznych:

1) Miejski Rejestr Instytucji Kultury

Rejestr Instytucji Kultury Miasta Łomża

2) Gminna Ewidencja Zabytków

3) Ewidencja Klubów Sportowych działających w formie Stowarzyszenia

 


  

IV. WOR

Wydział Organizacji i Kadr:

1) Rejestr skarg 

2) Rejestr interpelacji Radnych i wniosków Komisji

3) Rejestr i ewidencja akt osobowych pracowników Urzędu

4) Rejestr i ewidencja Kierowników jednostek organizacyjnych

5) Rejestr przyznanych odznaczeń

6) Rejestr oświadczeń majątkowych

7) Rejestr udzielonych upoważnień i pełnomocnictw

8) Ewidencja uropów wypoczynkowych, bezpłatnych, szkoleniowych, okolicznościowych, ojcowskich pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych

9) Ewidencja delegacji służbowych krajowych i zagranicznych

10) Ewidencja czasu pracy 

11) Rejestr zaświadczeń czasowych niezdolności do pracy

 


  

V. WSB

Wydział Skarbu i Budżetu:

Oddział Budżetu:

 

Oddział Podatków:

1. Rejestr wydanych zaświadczeń o stanie majątkowym oraz o zaleganiu lub niezaleganiu w podatkach i opłatach lokalnych.

2. Ewidencja podatników podatku od nieruchomości od osób fizycznych.

3. Ewidencja podatników podatku od nieruchomości od osób prawnych.

4. Ewidencja podatników podatku od środków transportowych od osób fizycznych.

5. Ewidencja podatników podatku od środków transportowych od osób prawnych.

6. Ewidencja podatników opłaty od posiadania psów.

7. Ewidencja wysłanuch upomnień.

8. Ewidencja wysłanych tytułów wykonawczych.

9. Ewidencja wysłanych wezwań do opłacenia należnych podatkó i opłat.

10.Rejestr wpływu wniosków o udzielenie ulgi w podatkach i opłatach lokalnych.

11.Ewidencja wniosków o wpis hipoteki w księdze wieczystej.

12.Ewidencja wniosków w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.

13.Rejestr przypisów i odpisów podatków i opłat lokalnych.

14.Rejestr wymiarowy podatków i opłat lokalnych.

15.Ewidencja wpłat, zaległości i nadpłat w podatkach i opłatach lokalnych.

16.Rejestr wniosków o wpis zastawów skarbowych.

17.Ewidencja wniosków zawiadomień o popełnieniu wykroczenia skarbowego.

 


 

VI. KPM

Kancelaria Prezydenta Miasta

1) Ewidencja przyznawania honorowych patronatów przez Prezydenta Miasta nad wydarzeniami, przedsięwzięciami oraz publikacjami w celu podkreślenia ich szczególnego charakteru

2) Ewidencja przyznawania zgody na używanie symboli miasta (herb, logo)

Dane moga być udostępnione na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej

 

 


  

VII. WIT

Wydział Informatyki:

1) Ewidencja i Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta 

2) Ewidencja i Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej

3) Ewidencja oprogramowania

4) Rejestr licencji oprogramowania

Udostępnienie na wniosek zainteresowanego. 

 


  

VIII. WSZ

Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia:

Referat Spraw Lokalowych :

1) Rejestr komunalnych budynków mieszkalnych , lokali mieszkalnych , socjalnych , użytkowych i pomieszczeń tymczasowych

2) Rejestr osób uprawnionych do otrzymania lokalu mieszkalnego

3) Rejestr podań o przyznanie komunalnego lokalu mieszkalnego , lokalu socjalnego lub pomieszczenia tymczasowego

4) Rejestr dodatków mieszkaniowych i energetycznych

5) Rejestr wydanych skierowań uprawniających do zawarcia umowy najmu lokalu.

 

Wieloosobowe stanowisko pracy:

1) Rejestr umów zawartych w wyniku roztrzygnięcia otwartych konkursów ofert w sferze Ochrony Zdrowia i w Zakresie Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Innych Uzależnień

2) Rejestr umów zawartych w trybie pozakonkursowym w sferze Ochrony Zdrowia i w zakresie Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Innych Uzależnień

3) Rejestr wniosków o wydanie Łomżyńskiej Karty Dużej Rodziny

4) Rejestr wniosków o wydanie Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny

5) Rejestr placówek wsparcia dziennego

 

 


  

IXWED

Wydział Edukacji:

1) Ewidencja szkół i placówek oświatowych niepublicznych

2) Ewidencja decyzji o nadaniu uprawnień szkoły publicznej

3) Ewidencja spełniania obowiązku nauki

4) Ewidencja wysłanych upomnień w postępowaniu egzekucyjnym

5) Ewidencja tytułów wykonawczych w postępowaniu egzekucyjnym

6) Rejestr wniosków i zaświadczeń - awans zawodowy

 


  

X. WIR

Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych

1) Rejestr postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych w WIR

2) Rejestr umów zawartych w wyniku postępowań w trybie zamówień publicznych prowadzonych w WIN

3) Dziennik korespondencyjny dot. spraw prowadzonych w WIR

4) Baza danych o projektach zaicjowanych i realizowanych przez Wydziały Urzędu oraz jednostki organizacyjne Miasta bedące w fazie przygotowania bądź realizacji

 


  

XI. WGN

 

Wydział Gospodarowania Nieruchomościami:

 


  

XII. WAR

Wydział Architektury:

1) Rejestr decyzji o ustaleniu warunków zabudowy

2) Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

3) Ewidencja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

 

 


  

XIII. WGK

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska:

(eksploatacja infrastruktury miejskiej)

 

Referat Ochrony Środowiska

1) Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

2) Rejestr terenów zagrożonych ruchami masowymi.

3) Ewidencje:

- zbiorników bezodpływowych ścieków,

- przydomowych oczyszczalni ścieków,

- umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

 


  

XIV. WOU

Wydział Obsługi Urzędu:

1) Rejestr zawartych umów i porozumień

2) Rejestr pieczęci i ich kasowania

3) Ewidencja środków trwałych

4) Ewidencja ilościowa sprzętu i wyposażenia

5) Ewidencja ilościowa sprzętu użyczonego

6) Ewidencja umundurowania i wyposażenia Strażników Miejskich

7) Ewidencja odzieży ochronnej pracowników

8) Ewidencja korespondencji

9) Wydziałowy rejestr zamówień publicznych

10) Ewidencja Biura Rzeczy Znalezionych

11) Wykaz spisów zdawczo odbiorczych w Archiwum Zakładowym

 

 

 


 

XV. BAK

Biuro Audytu i Kontroli:

 


  

XVI. BRM

Biuro Rady Miejskiej:

 1) Rejestr uchwał Rady Miejskiej Łomży

2) Rejestr  interpelacji i zapytań radnych

3) Rejestr Honorowych Obywateli Miasta Łomża

 


 XVII. WZK

Wydział zarządzania Kryzysowego

Rejestr osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej

- Ewidencja korespondencji niejawnej

- Ewidencja sprzętu obrony cywilnej, budowli ochronnych i urządzeń specjalnych

- Ewidencja formacji OC

 


 

XVIII. BUD

Biuro ds. Budownictwa:

1. Rejestr wnioskówo pozwolenie na budowę.

2. Rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę.

3. Rejestr wniosków o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych.

4. Rejestr decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych.

2. Rejestr zgłoszeń dotyczących budowy określonej w art. 29, ust.1, pkt 1a, 2b i 19a Prawa budowlanego.

 

 


  

XIX. BZP

Biuro Zamówień Publicznych

 


  

XX. USC

Urząd Stanu Cywilnego:

1. Rejestr urodzeń

2. Rejestr małżeństw

3. Rejestr zgonów

4. Rejestr uznania ojcostwa

5. Rejestr wydawanych zaświadczeń przewidzianych w ustawie Prawo o aktach stanu cywilnego

 

Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się na zasadach zawartych w art. 45 ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego.

 


  

XXI. PZON

Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności:

1) Rejestr Spraw Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, zawierający wnioski:

  • w sprawie wydania orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
  • w sprawie wydania orzeczenia o niepełnosprawności
  • w sprawie wydania orzeczenia o wskazanich do ulg i uprawnień
  • o wydanie karty parkingowej osób niepełnosprawnych
  • o wydanie karty parkingowej placówkom

2) Zbiór danych osób, którym są wydawane legitymacje osoby niepełnosprawnej

 


  

XXII. STM

Straż Miejska:

  • rejestr osób ukaranych

 


  

XXIII. MRK

Miejski Rzecznik Konsumentów:

 


  

XXIV. BPR

Radcy Prawni:

1) Ewidencja spraw sądowych

 


  

XXV. IOD

Inspektor Ochrony Danych

 


  

XXVIBHP

Samodzielne Stanowisko ds. BHP i ppoż.:

 


  

 


 

 

  • Data powstania: Data powstania: środa, 13 lip 2011 12:11
  • Data opublikowania: wtorek, 6 wrz 2011 11:17
  • Data edycji: piątek, 7 mar 2014 10:14
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej