Rejestry, Ewidencje, Archiwa w Urzędzie Miejskim
Prowadzone Rejestry, Ewidencje, Archiwa w Urzędzie Miejskim w Łomży
I. COM
Centrum Obsługi Mieszkańców:
Oddział Komunikacji
1) Ewidencja kierowców
2) Ewidencja pojazdów
3) Rejestr działalności regulowanej przedsiębiorców prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców
4) Rejestr działalności przedsiębiorców prowadzących Stacje Kontroli Pojazdów
5) Ewidencja instruktorów
6) Ewidencja diagnostów
7) Rejestr wydanych licencji na krajowy transport drogowy rzeczy
8) Rejestr wydanych licencji na taksówkę osobową
9) Rejestr wydanych zaświadczeń na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne
Oddział Ewidencji Ludności
1) Rejestr mieszkańców
2) Rejestr dowodów osobistych
3) Rejestr wyborców
4) Ewidencja stowarzyszeń zwykłych
5) Wykaz zgłoszonych zgromadzeń
II. COP
Centrum Obsługi Przedsiębiorców:
1) Ewidencja Działalności Gospodarczej
III. WKS
Wydział Kultury, Sportu i Inicjatyw Społecznych:
1) Miejski Rejestr Instytucji Kultury
Rejestr Instytucji Kultury Miasta Łomża
2) Gminna Ewidencja Zabytków
3) Ewidencja Klubów Sportowych działających w formie Stowarzyszenia
IV. WOR
Wydział Organizacji i Kadr:
1) Rejestr skarg
2) Rejestr interpelacji Radnych i wniosków Komisji
3) Rejestr i ewidencja akt osobowych pracowników Urzędu
4) Rejestr i ewidencja Kierowników jednostek organizacyjnych
5) Rejestr przyznanych odznaczeń
6) Rejestr oświadczeń majątkowych
7) Rejestr udzielonych upoważnień i pełnomocnictw
8) Ewidencja uropów wypoczynkowych, bezpłatnych, szkoleniowych, okolicznościowych, ojcowskich pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych
9) Ewidencja delegacji służbowych krajowych i zagranicznych
10) Ewidencja czasu pracy
11) Rejestr zaświadczeń czasowych niezdolności do pracy
V. WSB
Wydział Skarbu i Budżetu:
Oddział Budżetu:
Oddział Podatków:
1. Rejestr wydanych zaświadczeń o stanie majątkowym oraz o zaleganiu lub niezaleganiu w podatkach i opłatach lokalnych.
2. Ewidencja podatników podatku od nieruchomości od osób fizycznych.
3. Ewidencja podatników podatku od nieruchomości od osób prawnych.
4. Ewidencja podatników podatku od środków transportowych od osób fizycznych.
5. Ewidencja podatników podatku od środków transportowych od osób prawnych.
6. Ewidencja podatników opłaty od posiadania psów.
7. Ewidencja wysłanuch upomnień.
8. Ewidencja wysłanych tytułów wykonawczych.
9. Ewidencja wysłanych wezwań do opłacenia należnych podatkó i opłat.
10.Rejestr wpływu wniosków o udzielenie ulgi w podatkach i opłatach lokalnych.
11.Ewidencja wniosków o wpis hipoteki w księdze wieczystej.
12.Ewidencja wniosków w sprawie zwrotu podatku akcyzowego.
13.Rejestr przypisów i odpisów podatków i opłat lokalnych.
14.Rejestr wymiarowy podatków i opłat lokalnych.
15.Ewidencja wpłat, zaległości i nadpłat w podatkach i opłatach lokalnych.
16.Rejestr wniosków o wpis zastawów skarbowych.
17.Ewidencja wniosków zawiadomień o popełnieniu wykroczenia skarbowego.
VI. KPM
Kancelaria Prezydenta Miasta
1) Ewidencja przyznawania honorowych patronatów przez Prezydenta Miasta nad wydarzeniami, przedsięwzięciami oraz publikacjami w celu podkreślenia ich szczególnego charakteru
2) Ewidencja przyznawania zgody na używanie symboli miasta (herb, logo)
Dane moga być udostępnione na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej
VII. WIT
Wydział Informatyki:
1) Ewidencja i Rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta
2) Ewidencja i Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej
3) Ewidencja oprogramowania
4) Rejestr licencji oprogramowania
Udostępnienie na wniosek zainteresowanego.
VIII. WSZ
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia:
Referat Spraw Lokalowych :
1) Rejestr komunalnych budynków mieszkalnych , lokali mieszkalnych , socjalnych , użytkowych i pomieszczeń tymczasowych
2) Rejestr osób uprawnionych do otrzymania lokalu mieszkalnego
3) Rejestr podań o przyznanie komunalnego lokalu mieszkalnego , lokalu socjalnego lub pomieszczenia tymczasowego
4) Rejestr dodatków mieszkaniowych i energetycznych
5) Rejestr wydanych skierowań uprawniających do zawarcia umowy najmu lokalu.
Wieloosobowe stanowisko pracy:
1) Rejestr umów zawartych w wyniku roztrzygnięcia otwartych konkursów ofert w sferze Ochrony Zdrowia i w Zakresie Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Innych Uzależnień
2) Rejestr umów zawartych w trybie pozakonkursowym w sferze Ochrony Zdrowia i w zakresie Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Innych Uzależnień
3) Rejestr wniosków o wydanie Łomżyńskiej Karty Dużej Rodziny
4) Rejestr wniosków o wydanie Ogólnopolskiej Karty Dużej Rodziny
5) Rejestr placówek wsparcia dziennego
IX. WED
Wydział Edukacji:
1) Ewidencja szkół i placówek oświatowych niepublicznych
2) Ewidencja decyzji o nadaniu uprawnień szkoły publicznej
3) Ewidencja spełniania obowiązku nauki
4) Ewidencja wysłanych upomnień w postępowaniu egzekucyjnym
5) Ewidencja tytułów wykonawczych w postępowaniu egzekucyjnym
6) Rejestr wniosków i zaświadczeń - awans zawodowy
X. WIR
Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych
1) Rejestr postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych w WIR
2) Rejestr umów zawartych w wyniku postępowań w trybie zamówień publicznych prowadzonych w WIN
3) Dziennik korespondencyjny dot. spraw prowadzonych w WIR
4) Baza danych o projektach zaicjowanych i realizowanych przez Wydziały Urzędu oraz jednostki organizacyjne Miasta bedące w fazie przygotowania bądź realizacji
XI. WGN
Wydział Gospodarowania Nieruchomościami:
XII. WAR
Wydział Architektury:
1) Rejestr decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
2) Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
3) Ewidencja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
XIII. WGK
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska:
(eksploatacja infrastruktury miejskiej)
Referat Ochrony Środowiska
1) Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2) Rejestr terenów zagrożonych ruchami masowymi.
3) Ewidencje:
- zbiorników bezodpływowych ścieków,
- przydomowych oczyszczalni ścieków,
- umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
XIV. WOU
Wydział Obsługi Urzędu:
1) Rejestr zawartych umów i porozumień
2) Rejestr pieczęci i ich kasowania
3) Ewidencja środków trwałych
4) Ewidencja ilościowa sprzętu i wyposażenia
5) Ewidencja ilościowa sprzętu użyczonego
6) Ewidencja umundurowania i wyposażenia Strażników Miejskich
7) Ewidencja odzieży ochronnej pracowników
8) Ewidencja korespondencji
9) Wydziałowy rejestr zamówień publicznych
10) Ewidencja Biura Rzeczy Znalezionych
11) Wykaz spisów zdawczo odbiorczych w Archiwum Zakładowym
XV. BAK
Biuro Audytu i Kontroli:
XVI. BRM
Biuro Rady Miejskiej:
1) Rejestr uchwał Rady Miejskiej Łomży
2) Rejestr interpelacji i zapytań radnych
3) Rejestr Honorowych Obywateli Miasta Łomża
XVII. WZK
Wydział zarządzania Kryzysowego
Rejestr osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej
- Ewidencja korespondencji niejawnej
- Ewidencja sprzętu obrony cywilnej, budowli ochronnych i urządzeń specjalnych
- Ewidencja formacji OC
XVIII. BUD
Biuro ds. Budownictwa:
1. Rejestr wnioskówo pozwolenie na budowę.
2. Rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Rejestr wniosków o zezwolenie na realizację inwestycji drogowych.
4. Rejestr decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych.
2. Rejestr zgłoszeń dotyczących budowy określonej w art. 29, ust.1, pkt 1a, 2b i 19a Prawa budowlanego.
XIX. BZP
Biuro Zamówień Publicznych
XX. USC
Urząd Stanu Cywilnego:
1. Rejestr urodzeń
2. Rejestr małżeństw
3. Rejestr zgonów
4. Rejestr uznania ojcostwa
5. Rejestr wydawanych zaświadczeń przewidzianych w ustawie Prawo o aktach stanu cywilnego
Udostępnianie danych z w/w rejestrów odbywa się na zasadach zawartych w art. 45 ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego.
XXI. PZON
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności:
1) Rejestr Spraw Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, zawierający wnioski:
- w sprawie wydania orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
- w sprawie wydania orzeczenia o niepełnosprawności
- w sprawie wydania orzeczenia o wskazanich do ulg i uprawnień
- o wydanie karty parkingowej osób niepełnosprawnych
- o wydanie karty parkingowej placówkom
2) Zbiór danych osób, którym są wydawane legitymacje osoby niepełnosprawnej
XXII. STM
Straż Miejska:
- rejestr osób ukaranych
XXIII. MRK
Miejski Rzecznik Konsumentów:
XXIV. BPR
Radcy Prawni:
1) Ewidencja spraw sądowych
XXV. IOD
Inspektor Ochrony Danych
XXVI. BHP
Samodzielne Stanowisko ds. BHP i ppoż.: