Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 15/21

z dnia: 18 stycznia
w sprawie: zmieniające Zarządzenie w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu.

„Regionalne Innowacje Społeczne – Centra Integracji Społecznej województwa podlaskiego”, Finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Poprawa Spójności Społecznej, działanie 7.1 Rozwój Działań Aktywnej Integracji, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020 (RPOWP 2014-2020).

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3, w zw. z art. 11a ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz.713 ) w zw. z § 30 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży nadanego Zarządzeniem nr 101/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 1 kwietnia 2019 r., zarządzam co następuje:

§ 1

W zarządzeniu nr 128/19 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 11 kwietnia 2019 roku w sprawie powołania Zespołu ds. realizacji projektu „Regionalne Innowacje Społeczne – Centra Integracji Społecznej województwa podlaskiego”, finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej VII Poprawa Spójności Społecznej, działanie 7.1 Rozwój Działań Aktywnej Integracji, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020 (RPOWP 2014-2020) w § 1 tabela otrzymuje brzmienie:

LP. Imię i nazwisko i Stanowisko w Projekcie

1. Andrzej Stypułkowski Przewodniczący Grupy Sterującej
2. Paweł Piwowarski Koordynator Lidera – nadzór organizacyjny nad projektem
3. Katarzyna Modzelewska Zastępca koordynatora
4. Magdalena Mrozek Kierownik CIS
5. Dariusz Budrowski Kierownik projektu
6. Wiesław Jagielak Dyrektor MOPS
7. Anna Fabin z-ca Dyrektora MOPS
8. Ewa Alicka Obsługa finansowa MOPS
9. Elżbieta Parzych Specjalista ds. rozliczeń finansowych
10. Bożena Szypulska Specjalista ds. rozliczeń finansowych
11. Joanna Fiedorowicz Specjalista ds. rozliczeń finansowych
12. Elwira Chojnowska Specjalista ds. rozliczeń finansowych
13. Katarzyna Gubik - Czajkowska Specjalista ds. rozliczeń finansowych
14. Anna Mierwińska Specjalista ds. rozliczeń finansowych
15. Klaudia Chaberek Asystent ds. sprawozdawczości finansowej
16. Adam Choiński Asystent ds. sprawozdawczości merytorycznej
17. Katarzyna Mścichowska Asystent ds. zamówień publicznych
18. Grzegorz Daniluk Asystent ds. promocji projektu
19. Arkadiusz Jabłoński Obsługa prawna projektu

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

PREZYDENT MIASTA

dr Mariusz Chrzanowski

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 18 sty 2021 11:48
  • Wytwarzający informację: Prezydent Miasta Mariusz Chrzanowski
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 642 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej