Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Czasowe zajęcie terenu

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Łomży, Stary Rynek 14, 18-400 Łomża p.211

Wymagane dokumenty

1. Komplet planów sytuacyjno-wysokościowych ( z kolorowym oznaczeniem inwestycji i działek w zakresie wniosku ).
2. Komplet map ewidencji gruntów z naniesioną inwestycją ( dla sieci uzbrojenia terenu z oznaczeniami j.w. ).
3. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypis z wyrysem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
4. Warunki gestora sieci dotyczące przyłączenia.
5. Opinia ZUDP z mapą.
6. Decyzja ZDM i KP dla lokalizacji inwestycji na działkach drogowych.
7. Uzgodnienia z zarządcami lub użytkownikami terenów Gminy lub Skarbu Państwa.

Gdzie odebrać formularze:

Centrum Obsługi Mieszkańców, Wydział Gospodarowania Nieruchomościami p.211
Urząd Miejski w Łomży
Stary Rynek 14
18-400 Łomża

Opłaty:

Wniosek wolny od opłaty skarbowej

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Do 30 dni od daty złożenia wniosku

Tryb odwoławczy:

nie przewiduje się

Inne wskazówki, uwagi:

brak

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami / Dz. U. z 2018 roku, poz. 2204 /.

Opracował

Renata Niklewicz

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Renata Niklewicz

Zatwierdził

Sławomir Jabłonowski

Data sporządzenia

poniedziałek, 14 sty 2019 11:36

Data zatwierdzenia

piątek, 8 gru 2006 11:45
  • Data dodania: poniedziałek, 14 sty 2019 11:36
  • Data upublicznienia: piątek, 8 gru 2006 11:45
  • Opublikował(a): Jabłonowski Sławomir
  • Zaakceptował(a): Jabłonowski Sławomir
  • Artykuł był czytany: 2273 razy