Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały

Miejsce załatwienia sprawy

Centrum Obsługi Mieszkańców, parter, tel.86-215-67-40, 86-215-67-42, 86-215-67-43,

Wymagane dokumenty

1.Wypełniony druk „ Zgłoszenie pobytu stałego ”
2. Podanie o zameldowanie,
3. Dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego .

Gdzie odebrać formularze:

Centrum Obsługi Mieszkańców, parter Urzędu Miejskiego w Łomży, stanowiska 4-7.

Opłaty:

Opłata skarbowa od decyzji 10 zł .

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Do 2 miesięcy.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Podlaskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łomży.

Inne wskazówki, uwagi:

Proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności - Dz.U.2022.1191 t.j.
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego - Dz.U.2017.2411.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U.2021.1923 t.j..

Data sporządzenia

piątek, 6 lip 2018 10:06

Data zatwierdzenia

piątek, 6 lip 2018 10:16
  • Data dodania: piątek, 6 lip 2018 10:06
  • Data upublicznienia: piątek, 6 lip 2018 10:16
  • Opublikował(a): Roszkowska Grażyna
  • Zaakceptował(a): Roszkowska Grażyna
  • Artykuł był czytany: 1209 razy
  • Ilość edycji: 5