Wydział Obsługi Urzędu /WOU/
1. Marcin Sawko - Naczelnik
pok. nr 108, tel. (86) 215 67 26
2. Emilia Kuczewska - Główny specjalista /EWIDENCJA WYPOSAŻENIA I ŚRODKÓW TRWAŁYCH, ZFŚS/
pok. 107, tel.(86) 215 67 13
3. Monika Kossakowska - Główny specjalista /ZAKUPY, ARCHIWUM/
pok. nr 107, tel. (86) 215 67 13
4. Agnieszka Pijanowska - Podinspektor /E-OBIEG DOKUMENTÓW/ - urlop bezpłatny
pok. 6, tel (86) 215 68 51
5. Bogumiła Cwalina - Główny specjalista /E-OBIEG DOKUMENTÓW/
pok. 6, tel (86) 215 68 51
6. Alicja Łepkowska - Gołaś - Pomoc administracyjna - urlop bezpłatny
Kancelaria Ogólna tel. (86) 215 67 37
7. Katarzyna Podsiadło - Pracownik II stopnia /E-OBIEG DOKUMENTÓW/
pok. 6A tel. (86) 215 68 51
8. Dominika Duda - Pracownik I stopnia /KORESPODENCJA WYCHODZĄCA/
pok. 6A tel. (86) 215 68 51
9. Emilia Cwalina - Pomoc administracyjna /KORESPODENCJA WYCHODZĄCA/
Kancelaria Ogólna tel. (86) 215 68 85
10. Mieczysław Zawadzki - Kierowca
Kancelaria Ogólna, tel. (86) 215 68 85
11. Robert Lesicki - Robotnik gospodarczy
Kancelaria Ogólna, tel. (86) 215 68 85
12. Dorota Danielewska - Inspektor /PUNKT OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW/
Punkt Obslugi Mieszkańców tel. (86) 215 68 41
13. Mateusz Zaczkowski - Referent /PUNKT OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW/
Punkt Obslugi Mieszkańców tel. (86) 215 67 00
14. Magdalena Lipska - Pomoc administracyjna /PUNKT OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW/
Punkt Obslugi Mieszkańców tel. (86) 215 67 00
15. Halina Zdrodowska - Goniec
Kancelaria Ogólna tel. (86) 215 68 85
16. Renata Konik - Goniec
Kancelaria Ogólna tel. (86) 215 68 85
17. Sylwia Mocarska - Goniec
Kancelaria Ogólna tel. (86) 215 68 85
18. Magdalena Urban - Goniec
Kancelaria Ogólna tel. (86) 215 68 85
19. Marek Karwowski - Goniec
Kancelaria Ogólna tel. (86) 215 68 85
20. Anna Galińska - Goniec
Kancelaria Ogólna tel. (86) 215 68 85
21. Leszek Zysk - Konserwator
Kancelaria Ogólna, tel. (86) 215 68 85
§ 37
WYDZIAŁ OBSŁUGI URZĘDU
1. W skład Wydziału Obsługi Urzędu wchodzą:
1) Kancelaria Ogólna Urzędu,
2) Archiwum Zakładowe,
3) Biuro Rzeczy Znalezionych,
4) wieloosobowe stanowisko pracy gońców,
5) Punkt Obsługi Mieszkańców.
2. Do zadań Wydziału Obsługi Urzędu należy w szczególności:
1) administrowanie budynkami i pomieszczeniami Urzędu, a w tym: planowanie inwestycji i remontów oraz nadzór nad ich realizacją, konserwacja urządzeń technicznych, bieżące naprawy, wynajem i najem pomieszczeń, prowadzenie ksiąg obiektów Urzędu, zapewnienie dostarczania do budynków Urzędu wody i energii cieplnej i elektrycznej, obsługa centrali telefonicznej w zakresie łączenia rozmów,
2) zaopatrywanie Urzędu w sprzęt (z wyłączeniem sprzętu IT), wyposażenie, materiały biurowe i inne,
3) planowanie i realizacja zakupów środków trwałych (z wyłączeniem sprzętu IT) i wyposażenia Urzędu,
4) prowadzenie ewidencji ilościowej wyposażenia, znakowanie i zabezpieczanie przed zniszczeniem i kradzieżą użytkowanych w Urzędzie środków trwałych i wyposażenia,
5) likwidacja wyposażenia należącego do Urzędu oraz współpraca przy inwentaryzacji z Wydziałem Skarbu i Budżetu,
6) realizacja zadań dotyczących zakupów, ewidencji i dystrybucji odzieży ochronnej, roboczej i środków ochrony indywidualnej oraz związanych z ich użytkowaniem ekwiwalentów,
7) zapewnienie obsługi transportowej Urzędu, nadzór nad eksploatacją samochodów służbowych, rozliczanie paliwa,
8) przygotowywanie umów i rozliczanie ryczałtów na wykorzystywanie samochodów prywatnych pracowników do celów służbowych,
9) zaopatrywanie pracowników Urzędu w bilety komunikacji miejskiej,
10) zabezpieczenie mienia Urzędu przed pożarem, kradzieżą i zniszczeniem,
11) administrowanie tablicami urzędowymi, tablicami ogłoszeń Urzędu, zapewnianie terminowej wymiany ogłoszeń wywieszanych na urzędowych tablicach ogłoszeń,
12) przygotowywanie - na wniosek kierowników komórek organizacyjnych Urzędu - pomieszczeń do odbycia sesji, narad, spotkań, konferencji, ich wyposażenie w niezbędny sprzęt (z wyłączeniem sprzętu IT) i artykuły,
13) zapewnienie właściwej estetyki oraz utrzymania porządku i czystości w budynkach i pomieszczeniach Urzędu,
14) prenumerata prasy i wydawnictw dla potrzeb Urzędu,
15) prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami wytwarzanymi w Urzędzie,
16) gospodarka pieczęciami i pieczątkami Urzędu,
17) realizacja zadań związanych z obiegiem i dostarczaniem korespondencji urzędowej: prowadzenie Kancelarii Ogólnej Urzędu, rejestracja wszystkich pism i spraw wpływających do Urzędu w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, kwalifikowanie przyjmowanej korespondencji, przekazywanie korespondencji do właściwych komórek Urzędu, odbiór przesyłek z poczty, koordynowanie pracy gońców, dostarczanie korespondencji do mieszkańców i instytucji na terenie miasta Łomża, wysyłanie i rejestracja korespondencji i przesyłek wychodzących z Urzędu,
18) prowadzenie Zakładowego Archiwum: przejmowanie dokumentacji przekazywanej przez komórki organizacyjne Urzędu, przeprowadzanie skontrum dokumentacji, udostępnianie przechowywanej dokumentacji, wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w jednostce organizacyjnej Urzędu, prowadzenie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu, przekazanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego, sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym, doradzanie komórkom organizacyjnym Urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji likwidowanych jednostek organizacyjnych,
19) prowadzenie biura rzeczy znalezionych,
20) zabezpieczenie od strony technicznej i współudział w organizacji wszelkiego typu wyborów i referendów,
21) powielanie i oprawianie dokumentów na potrzeby Urzędu,
22) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, opracowywanie projektu regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, współdziałanie oraz obsługa Komisji ZFŚS,
23) przygotowywanie umów związanych z realizacją zadań Wydziału,
24) opracowywanie wykazu zawierającego zestawienie informacji o zakresie korzystania przez Urząd ze środowiska oraz współpraca w tym zakresie z WGK,
25) współpraca z Głównym Urzędem Statystycznym i innymi organami w zakresie przekazywania danych,
26) prowadzenie centralnego rejestru porozumień i umów zawartych przez Miasto.
3. Punkt Obsługi Mieszkańców:
1) udziela wszelkich informacji dotyczących organizacji Urzędu, właściwości poszczególnych komórek organizacyjnych, sposobu załatwiania spraw,
2) udostępnia osobom zainteresowanym wszelkie formularze i druki obowiązujące w Urzędzie przy załatwianiu indywidualnych spraw i udziela niezbędnej pomocy w prawidłowym ich wypełnieniu,
3) wydaje przesyłki awizowane,
4) przyjmuje korespondencję bezpośrednio od interesantów i przekazuje ją do Kancelarii Ogólnej Urzędu.
4. W Punkcie Obsługi Mieszkańców usytuowane jest stanowisko asystenta osób starszych i niepełnosprawnych, którego zadaniem jest udzielenie tym osobom pomocy i wsparcia w czynnościach związanych z załatwieniem sprawy w Urzędzie, a w szczególności dostarczenie niezbędnych formularzy, pomoc w wypełnieniu druków i sporządzeniu pisma, asystowanie podczas przemieszczania się w obrębie Urzędu, na parking, podczas korzystania z windy, przewóz za pomocą schodołazu.
5. Wydział wykonuje inne zadania zlecone doraźnie przez Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza lub Skarbnika.