Referat Spraw Lokalowych
Włodzimierz Matyjaszczyk - Kierownik
Ul. Polna 16, tel. (86) 216 09 92
e-mail: wydzial.sl@um.lomza.pl
Ul. Polna 16, tel. (86) 216 09 92
e-mail: wydzial.sl@um.lomza.pl
1. Małgorzata Piaszczyńska - Inspektor
2. Weronika Mocarska - Podinspektor
ul. Polna 16, tel. (86) 216 09 92
§ 36 Regulaminu Organizacyjnego UM w Łomży
Do zadań Referatu Spraw Lokalowych należy w szczególności:
1) realizacja polityki mieszkaniowej na terenie Miasta,
2) planowanie i programowanie zadań dotyczących gospodarki zasobami mieszkaniowymi, pozostającymi w dyspozycji Miasta,
3) prowadzenie spraw związanych z: wynajmem lokali mieszkalnych oraz lokali socjalnych, realizacją wyroków eksmisyjnych,
4) regulacja stanów prawnych w lokalach mieszkalnych w budynkach stanowiących własność Miasta lub pozostających w jego zarządzie,
5) współpraca z administracjami budynków komunalnych w sprawach wykorzystania lokali mieszkalnych,
6) prowadzenie spraw zamiany i remontów mieszkań,
7) przekwaterowywanie do lokali zamiennych osób z budynków przeznaczonych do rozbiórki lub remontu we współpracy z zarządcą zasobu mieszkaniowego – MPGKiM ZB,
8) nadzór nad wykonywaniem przez MPGKiM ZB umów związanych z najmem lokali mieszkalnych,
9) prowadzenie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi i energetycznymi , a w tym:
a) wydawanie decyzji przyznających i wstrzymujących wypłatę dodatków,
b) przygotowywanie list wypłat dodatków mieszkaniowych i ryczałtów na opał oraz wypłat dodatków energetycznych ;
10) uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Miasto ma udział.