Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 88/05

z dnia: 31 maja
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie sieci radiowej dla monitoringu miejskiego.
Na podstawie Art. 19, 20, i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych
(Dz. U. Nr 19, póz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.) zarządzam co następuje:

§1

Powołuje Komisję Przetargową w następującym składzie:

1. E. Andrzej Karwowski - przewodniczący
2. Antoni Pawłowski - sekretarz
3. Andrzej Kondraciuk - członek

§2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik
do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§3

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej:
• koordynuje pracę komisji;
• ustala propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia
przed ogłoszeniem o zamówieniu;
• akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
• akceptuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
• akceptuje propozycję treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści
SIWZ;
• przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji;
• prowadzi sesję otwarcia ofert;
• składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w
art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
• przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego i pozostałych Członków
Komisji Przetargowej o którym mowa w art. 17 ust. 2 Prawo zamówień publicznych;
• przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
• dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
• analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na
protest;
• akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców, Urzędu
Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej dotyczące
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:
• przygotowuje ogłoszenia o zamówieniu;
• opracowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia;
• przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;
• przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz
pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
• składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w
art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
• prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji;
• przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z
postępowania w przypadkach określonych ustawą;
• przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach
przewidzianych ustawą;
• dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
• przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty
najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
• przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o
wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku
postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie
z SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych;
• przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia i przesyła je Prezesowi Urzędu
Zamówień Publicznych;
• analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
• sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Obowiązki członków Komisji Przetargowej;
• proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary
robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w
której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
• podają informacje do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów
spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art.
22 ust1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
• - przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia
i sposobu obliczenia ceny oferty;
• składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w
art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
• prowadzą negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji;
• dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w
tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach określonych w art.
88 ustawy;
• dokonują oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
• analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.
Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i
przeprowadzenie postępowania.
2. Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych
w § 3.

§4

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę .

§5

Wydział Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§6

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .


Prezydent Miasta
mgr inź. Jerzy Brzeziński
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 20 lut 2006 12:42
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1645 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej