Zarządzenie Nr 23/21
na podstawie § 25 oraz § 27 Instrukcji archiwalnej, stanowiącej Załącznik nr 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję do przeprowadzenia skontrum dokumentacji znajdującej się w archiwum zakładowym Urzędu Miejskiego w Łomży.
§ 2
W skład Komisji wchodzą następujące osoby:
1. Aldona Zientalska – przewodniczący – inspektor Wydziału Informatyki;
2. Sebastian Chrzanowski – członek – referent Biura Prawnego;
3. Monika Kossakowska – członek – koordynator ds. czynności kancelaryjnych, inspektor Wydziału Obsługi Urzędu.
§ 3
Komisja przeprowadzi skontrum dokumentacji w archiwum zakładowym Urzędu Miejskiego w Łomży w terminie do 1 marca 2021 r.
§ 4
Regulamin pracy Komisji skontrowej stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
PREZYDENT MIASTA
dr Mariusz Chrzanowski