Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

ZARZĄDZENIE NR 76/05

z dnia: 19.05.2005 r.
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę ulicy Ogrodnika w Łomży.
§ 1


Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. / powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie :

1. Anna Armista - przewodniczący
2. Magdalena Mrugacz - sekretarz
3. Elżbieta Leszczyńska - członek
4. Jerzy Kuciel - członek
5. Ryszard Filipkowski - członek

§ 2


Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 1 do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3


Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:

1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej:
koordynuje pracę komisji;
- ustala propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu;
akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
akceptuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
akceptuje propozycję treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści SIWZ;
przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
prowadzi sesję otwarcia ofert;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego o którym mowa w art. 17 ust. 2 Prawo zamówień publicznych; oraz od pozostałych członków Komisji Przetargowej
przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest;
akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:
przygotowuje ogłoszenia o zamówieniu;
opracowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia;
przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;
przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania w przypadkach określonych ustawą;
- przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w przy-padkach przewidzianych ustawą;
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie z SIWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych;
przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia i po podpisaniu przez Prezydenta Miasta przesyła je Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;
analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Obowiązki członków Komisji Przetargowej:
proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;
podają informacje do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
prowadzą negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach określonych w art. 88 ustawy;
dokonuja oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.

§ 4


Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1.Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2.Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych w § 3.

§ 5


1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę .

§ 6


Oddział Inwestycji i Zamówień Publicznych WPG i I UM w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7


Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 6 paź 2005 12:52
  • Opublikował(a): Jabłonowska Mariola
  • Zaakceptował(a): Jabłonowska Mariola
  • Artykuł był czytany: 1530 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej