Z treścią dokumentu można zapoznać się również od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 w Wydziale Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych, pokój 110, ul. Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża.
Uwagi i wnioski do projektu można składać do dnia 3 grudnia 2021 r:
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: zielonytransport@um.lomza.pl,
- drogą korespondencyjną na adres: Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych, pokój 110, ul. Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża,
- bezpośrednio w Wydziale Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych, pokój 110, ul. Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża.
Termin złożenia uwag do projektu dokumentu upływa w dniu 03 grudnia 2021 r.
Uzasadnienie zawierające informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostanie ujęte w ostatecznej wersji dokumentu.