Złożenie informacji o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Ochrony Środowiska Wydziału Gospodarki Komunalnej (pokój 103) telefon 215-67-94. Złożenie dokumentów w siedzibie Urzędu na parterze, stanowisko ds. Obsługi Klienta.
Wymagane dokumenty
1. Informacja o wyrobach zawierających azbest
Gdzie odebrać formularze:
Formularze do powyższych informacji można otrzymać w pokoju 103 (I piętro).
Opłaty:
Nie pobiera się
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Nie wymaga odpowiedzi
Tryb odwoławczy:
Brak
Inne wskazówki, uwagi:
1. Informacje należy sporządzić w dwóch egzemplarzach:
- jeden egzemplarz przedkłada się w formie pisemnej Prezydentowi Miasta,
- drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
2. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
- jeden egzemplarz przedkłada się w formie pisemnej Prezydentowi Miasta,
- drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
2. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
Podstawa prawna:
1. art. 163 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (jednolity tekst Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz. 627).
2. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011 r nr 8, poz. 31)
2. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. z 2011 r nr 8, poz. 31)
Data sporządzenia
czwartek, 11 mar 2004 13:07
Data zatwierdzenia
czwartek, 11 mar 2004 14:01