Dodatki energetyczne
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
Referat Spraw Lokalowych
ul.Polna 16 pok.Nr 8
tel.86 216 09 92
Referat Spraw Lokalowych
ul.Polna 16 pok.Nr 8
tel.86 216 09 92
Wymagane dokumenty
1.Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego
2.Kopia umowy kompleksowej lub umowy sprzedaży energii elektrycznej, której stroną jest osoba pobierająca dodatek mieszkaniowy(kopię umowy składa się tylko przy pierwszym wniosku o dodatek).
2.Kopia umowy kompleksowej lub umowy sprzedaży energii elektrycznej, której stroną jest osoba pobierająca dodatek mieszkaniowy(kopię umowy składa się tylko przy pierwszym wniosku o dodatek).
Gdzie odebrać formularze:
1.Punkt Obsługi Mieszkańców ul.Stary Rynek 14(parter)
2.Referat Spraw Lokalowych ul.Polna 16
2.Referat Spraw Lokalowych ul.Polna 16
Opłaty:
Decyzja o dodatku energetycznym jest zwolniona z opłaty skarbowej -Ustawa z dnia 29 sierpnia 2014 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2014.poz.1328)
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
W terminie miesiąca od złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łomży w terminie 14 dni od daty otrzymania.
Podstawa prawna:
1.Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r.- Prawo energetyczne (Dz.U. 2019r.,poz.755)
2.Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r.o dodatkach mieszkaniowych(Dz.U. 2021.2021)
3.Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r.Kodeks Postępowania Administracyjnego(Dz.U.2022.2000 z póżn.zm.).
2.Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r.o dodatkach mieszkaniowych(Dz.U. 2021.2021)
3.Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r.Kodeks Postępowania Administracyjnego(Dz.U.2022.2000 z póżn.zm.).
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Włodzimierz Matyjaszczyk
Data sporządzenia
poniedziałek, 9 gru 2013 11:07
Data zatwierdzenia
poniedziałek, 9 gru 2013 11:26