Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Dodatki energetyczne

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
Referat Spraw Lokalowych
ul.Polna 16 pok.Nr 8
tel.86 216 09 92

Wymagane dokumenty

1.Wniosek o przyznanie dodatku energetycznego
2.Kopia umowy kompleksowej lub umowy sprzedaży energii elektrycznej, której stroną jest osoba pobierająca dodatek mieszkaniowy(kopię umowy składa się tylko przy pierwszym wniosku o dodatek).

Gdzie odebrać formularze:

1.Punkt Obsługi Mieszkańców ul.Stary Rynek 14(parter)
2.Referat Spraw Lokalowych ul.Polna 16

Opłaty:

Decyzja o dodatku energetycznym jest zwolniona z opłaty skarbowej -Ustawa z dnia 29 sierpnia 2014 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2014.poz.1328)

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

W terminie miesiąca od złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łomży za pośrednictwem Prezydenta Miasta Łomży w terminie 14 dni od daty otrzymania.

Podstawa prawna:

1.Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r.- Prawo energetyczne (Dz.U. 2019r.,poz.755)
2.Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r.o dodatkach mieszkaniowych(Dz.U. 2021.2021)
3.Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r.Kodeks Postępowania Administracyjnego(Dz.U.2022.2000 z póżn.zm.).

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Włodzimierz Matyjaszczyk

Data sporządzenia

poniedziałek, 9 gru 2013 11:07

Data zatwierdzenia

poniedziałek, 9 gru 2013 11:26
  • Data dodania: poniedziałek, 9 gru 2013 11:07
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 9 gru 2013 11:26
  • Opublikował(a): Matyjaszczyk Włodzimierz
  • Zaakceptował(a): Matyjaszczyk Włodzimierz
  • Artykuł był czytany: 4090 razy
  • Ilość edycji: 1
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej