Zawiadomienie o zbyciu/nabyciu pojazdu
Miejsce załatwienia sprawy
Centrum Obsługi Mieszkańców - Oddział Komunikacji pok. 7 i 8 tel. 862156833, 862156834
Wymagane dokumenty
- wypełniony formularz zawiadomienia wraz z dokumentem potwierdzającym zbycie/nabycie pojazdu,
- dokument przenoszący własność pojazdu (umowa kupna-sprzedaży, umowa darowizny, faktura itp.),
- dokument tożsamości.
- dokument przenoszący własność pojazdu (umowa kupna-sprzedaży, umowa darowizny, faktura itp.),
- dokument tożsamości.
Opłaty:
Za przyjęcie zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu opłat nie pobiera się. W przypadkach, w których zachodzi konieczność złożenia pełnomocnictwa/upoważnienia, należy dołączyć do niego opłatę skarbową w wysokości 17 zł (osoby z pierwszej linii pokrewieństwa bezpłatnie).
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Przyjęcie i potwierdzenie faktu zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów
Inne wskazówki, uwagi:
Zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu można złożyć również elektronicznie poprzez platformę ePUAP.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r - Prawo o ruchu drogowym, Kodeks Postępowania Administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi.
Opracował
Tomasz Staniurski
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Tomasz Staniurski
Zatwierdził
Tomasz Staniurski
Data sporządzenia
poniedziałek, 8 lut 2016 10:20
Data zatwierdzenia
poniedziałek, 8 lut 2016 11:20