Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Koordynator do Spraw Dostępności

Podstawa prawna:

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Łomży wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Łomży;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Łomży, zgodnie z wymaganiami określonymi
w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Łomży, w zakresie zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami.

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim
Tomasz Walczuk – Architekt Miejski Naczelnik Wydziału Architektury Urzędu Miejskiego w Łomży
18-400 Łomża, ul. Nowa 2, pokój 308, tel. 86 215 68 09; e-mail: t.walczuk@um.lomza.pl






Data sporządzenia

czwartek, 24 wrz 2020 08:32

Data zatwierdzenia

czwartek, 24 wrz 2020 08:35
  • Data dodania: czwartek, 24 wrz 2020 08:32
  • Data upublicznienia: czwartek, 24 wrz 2020 08:35
  • Opublikował(a): Serafin Sławomir
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1289 razy
  • Ilość edycji: 1
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej