Koordynator do Spraw Dostępności
Podstawa prawna:
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Łomży wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Łomży;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Łomży, zgodnie z wymaganiami określonymi
w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Łomży, w zakresie zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim
Tomasz Walczuk – Architekt Miejski Naczelnik Wydziału Architektury Urzędu Miejskiego w Łomży
18-400 Łomża, ul. Nowa 2, pokój 308, tel. 86 215 68 09; e-mail: t.walczuk@um.lomza.pl
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Łomży;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Łomży, zgodnie z wymaganiami określonymi
w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Łomży, w zakresie zapewniania dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim
Tomasz Walczuk – Architekt Miejski Naczelnik Wydziału Architektury Urzędu Miejskiego w Łomży
18-400 Łomża, ul. Nowa 2, pokój 308, tel. 86 215 68 09; e-mail: t.walczuk@um.lomza.pl
Data sporządzenia
czwartek, 24 wrz 2020 08:32
Data zatwierdzenia
czwartek, 24 wrz 2020 08:35