Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zmiana organizacji ruchu na drogach

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. 106,
Telefon: 215-67-91
- złożenie dokumentów w kancelarii Urzędu na parterze Ratusza lub przesłanie pocztą

Wymagane dokumenty

1. Podanie;
2. Projekt organizacji ruchu, związany z wybudowaniem lub modernizację drogi, albo z koniecznością zapewnienia dojazdu do innego obiektu budowlanego, stanowiący integralną część dokumentacji technicznej budowy (w 2-ch egzemplarzach), zaopiniowany przez Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Łomży, ul. Wojska Polskiego 9, tel. 216-12-78, 216-52-71.

Gdzie odebrać formularze:

Sprawę rozpatruje się na podstawie pisemnego wniosku.

Opłaty:

Nie dotyczy.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, zgodnie z Ustawą Kodeks Postępowania Administracyjnego z 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, art. 35 ze zm.,).

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra oraz Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 października 2000 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach (Dz. U. Nr 90, poz. 1006), Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602 ze zm.),
Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170, poz. 1393).

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:

Andrzej Karwowski

Zatwierdził

Andrzej Karwowski

Data sporządzenia

piątek, 25 kwi 2003 13:35
  • Data dodania: piątek, 25 kwi 2003 13:35
  • Data upublicznienia:
  • Opublikował(a): Karwowski Andrzej
  • Zaakceptował(a):
  • Artykuł był czytany: 3131 razy
  • Ilość edycji: 1
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej