Azbest - usuwanie wyrobów azbestowych z terenu miasta
A Z B E S T 2016 !!!
Urząd Miejski w Łomży informuje, że wzorem lat ubiegłych rozpoczyna przyjmowanie wniosków o usunięcie odpadów zawierających azbest z nieruchomości znajdującej się na terenie miasta Łomża
Dofinansowane będą zadania z zakresu demontażu, odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Warunkiem pokrycia kosztów w/w prac jest złożenie w Urzędzie Miejskim w Łomży /osobiście bądź przesłanie za pośrednictwem poczty na adres: 18-400 Łomża, Stary Rynek 14/ w terminie do 31 grudnia 2015 roku prawidłowo wypełnionego wniosku.
Przyjmowane będą wnioski dotyczące obiektów, których właścicielami są: osoby fizyczne, jednostki samorządu terytorialnego, stowarzyszenia, fundacje, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe.
Formularze wniosków dostępne są w Urzędzie Miejskim - stanowisko ds. Obsługi Mieszkańców oraz w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 103 a także na stronach internetowych Urzędu /Biuletyn Informacji Publicznej: www.lomza.pl/bip.