Zawiadomienie o posiedzeniu komisji
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Uprzejmie informuję, że w dniu 24 sierpnia 2005 r. 2005 r. o godz. 17.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Łomży odbędzie się posiedzenie Komisji Gospodarki Komunalnej.
Proponowany porządek posiedzenia:
1.
Ocena funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łomży – analiza zadań finansowych i rzeczowych w 2005 roku – druk nr 492
2.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność miasta Łomża oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata
3.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użyczenia nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Dwornej 22 – druk 496, 496 A
4.
Informacja Prezydenta Miasta dot. funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Łomży oraz kierunków ich rozwoju w najbliższych latach.
5.
Informacja dot. pozyskiwania inwestorów i inwestycji z zewnątrz.
6.
Ocena realizacji budżetu miasta za I półrocze 2005 roku w dziale merytorycznie podległym komisji – druk nr 498
7.
Sprawy różne.
1.
Ocena funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łomży – analiza zadań finansowych i rzeczowych w 2005 roku – druk nr 492
2.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność miasta Łomża oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata
3.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użyczenia nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Dwornej 22 – druk 496, 496 A
4.
Informacja Prezydenta Miasta dot. funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw w Łomży oraz kierunków ich rozwoju w najbliższych latach.
5.
Informacja dot. pozyskiwania inwestorów i inwestycji z zewnątrz.
6.
Ocena realizacji budżetu miasta za I półrocze 2005 roku w dziale merytorycznie podległym komisji – druk nr 498
7.
Sprawy różne.