Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych /WIR/

Lech Dobrowolski - Naczelnik
nr pok. 206, tel.(86) 215- 68-01, fax (86) 215 67 07 e-mail: l.dobrowolski@um.lomza.pl

1. Rafał Wróblewski - Zastępca Naczelnika

pok. 205 tel. (86) 215 68 48, fax (86) 215 67 07
e-mail:  r.wróblewski@um.lomza.pl

2. Edyta Duchnowska – Zastępca Naczelnika

pok. 110, tel. (86) 215 67 98

e-mail: edyta.duchnowska@um.lomza.pl 

Zadania:

Działania związane z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych.

3. Krzysztof Stalewski - Starszy Inspektor

pok. 205 tel. (86) 215 68 03, fax (86) 215 67 07
e-mail: k.stalewski@um.lomza.pl
Zadania:
PRZYGOTOWANIE DO REALIZACJI INWESTYCJI UJĘTYCH W BUDŻECIE MIASTA, W TYM DOFINANSOWANE Z UE, NADZÓR INWESTORSKI W ZAKRESIE BUDOWLANYM.

4. Marek Sobieszuk  - Starszy Inspektor

pok. 204 tel. (86) 215 68 05, fax (86) 215 67 07
e-mail: m.sobieszuk@um.lomza.pl
Zadania:
NADZÓR INWESTORSKI W ZAKRESIE SANITARNYM.

5. Marcin Milczarski -inspektor

pok. 205 tel. (86) 215 68 05, fax (86) 215 67 07
e-mail: m.milczarski@um.lomza.pl 
Zadania:
NADZÓR INWESTORSKI W ZAKRESIE BUDOWLANYM.

6. Małgorzata Jarząbek  - Starszy Inspektor

pok. 217 tel. (86) 215 68 02, fax (86) 215 67 07
e-mail: m.jarzabek@um.lomza.pl 
Zadania:
PRZYGOTOWANIE DO REALIZACJI INWESTYCJI UJĘTYCH W BUDŻECIE MIASTA, W TYM DOFINANSOWANE Z UE, NADZÓR INWESTORSKI W ZAKRESIE SAINTARNYM.

7. Marcin Bączek  - Starszy Inspektor

pok. 204 tel. (86) 215 68 82, fax (86) 215 67 07
e-mail: m.baczek@um.lomza.pl
Zadania:
NADZÓR INWESTORSKI W ZAKRESIE ELEKTRYCZNYM.

8. Grzegorz Bączek - Inspektor

pok. 204 tel. (86) 215 68 82

e-mail: g.baczek@um.lomza.pl 

NADZÓR INWESTORSKI W ZAKRESIE ELEKTRYCZNYM.

 9. Grzegorz Mandziuk - Kierowca

pok. 207 tel. (86)215 68 04, fax (86) 215 67 07
e-mail: g.mandziuk@um.lomza.pl
Zadania:
OBSŁUGA SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO - KIEROWCA

10. Paulina Klimaszewska – Inspektor

pok. 110, tel. (86) 215 68 00

e-mail: p.klimaszewska@um.lomza.pl 

Zadania:

Działania związane z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych.

11. Maria Wierciszewska – Inspektor

pok. 110, tel. (86) 215 67 15

e-mail: maria.wierciszewska@um.lomza.pl 

Zadania:

Działania związane z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych.

11. Anna Walczyk – Inspektor

pok. 110, tel. (86) 215 67 98

e-mail: a.walczyk@um.lomza.pl 

Zadania:

Działania związane z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych.

12. Jarosław Sulkowski - Inpektor

pok. 217 tel. (86) 215 68 03

e-mail: j.sulkowski@um.lomza.pl 

Zadania:
PRZYGOTOWANIE DO REALIZACJI INWESTYCJI UJĘTYCH W BUDŻECIE MIASTA, W TYM DOFINANSOWANE Z UE

13. Grzegorz Perkowski- Główny specjalista

pok.207 tel. (86) 215 68 67

e-mail: g.perkowski@um.lomza.pl 

Zadania:

NADZÓR INWESTORSKI W ZAKRESIE DROGOWYM.

14.Tomasz Krajewski- Inspektor

pok.207 tel. (86) 215 67 00

e-mail: t.krajewski@um.lomza.pl 

Zadania:

NADZÓR INWESTORSKI W ZAKRESIE DROGOWYM.

15. Paulina Kaczyńska– Inspektor

pok. 110, tel. (86) 215 67 99

e-mail: p.kaczynska@um.lomza.pll

Zadania:

Działania związane z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych.

16. Wioleta Chojnowska – Inspektor

pok. 110, tel. (86) 215 68 00

e-mail: w.chojnowska@um.lomza.pl 

Zadania:

Działania związane z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych.

 17. Tomasz Bąkowski- Inspektor

pok. 217, tel. (86) 215 68 02   

e-mail: t.bakowski@um.lomza.pl

Zadania:

PRZYGOTOWANIE DO REALIZACJI INWESTYCJI UJĘTYCH W BUDŻECIE MIASTA, W TYM DOFINANSOWANE Z UE

 

 

§ 43 regulaminu Organizacyjnego UM

Wydział Inwestycji, ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH

1. Do zadań Wydziału Inwestycji należy prowadzenie spraw inwestycji własnych i zleconych Miastu, w szczególności:

1) organizowanie przetargów publicznych finansowanych z budżetu Miasta dotyczących inwestycji miejskich oraz publikowanie ich na stronach internetowych Miasta, Urzędu Zamówień Publicznych, Dzienniku Wspólnot Europejskich,

2) przygotowanie projektu planu inwestycji do budżetu Miasta, na podstawie opracowanych dokumentacji technicznych,

3) ustalanie zakresu opracowań projektowych, niezbędnych do realizacji zadań w poszczególnych latach,

4) nadzorowanie realizacji inwestycji w "inwestorstwie bezpośrednim" i wykonywanych przy pomocy inwestorów zastępczych lub inżynierów kontraktów,

5) przygotowywanie umów o wykonanie prac projektowych, ekspertyz, opracowań geodezyjnych, realizacje robót, sprawowanie nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego; egzekwowanie właściwego i terminowego wykonania tych umów oraz ich rozliczanie,

6) uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych do właściwego prowadzenia procesu przygotowania i realizacji inwestycji,

7) określanie zapotrzebowania na środki finansowe oraz sporządzanie zbiorczych zakresów rzeczowych dla zadań kontynuowanych na rok następny i na okres objęty Wieloletnim Planem Inwestycyjnym (do zakończenia realizacji),

8) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz właściwymi miejskimi jednostkami organizacyjnymi, odpowiedzialnymi za prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury, w spełnieniu warunków stawianych przez nie na etapie przygotowywania i uzgadniania dokumentacji; udział w radach technicznych w trakcie opracowywania dokumentacji oraz ocena kompletności dokumentacji i uzgodnień,

9) przygotowanie materiałów do ogłoszenia zamówień i udział w procedurze zamówień publicznych na realizację zadań oraz na inspektorów nadzoru inwestorskiego, inwestora zastępczego, inżyniera kontraktu,

10) opracowanie projektów umów o zamówienie publiczne i aneksów do umów oraz zleceń,

11) weryfikacja materiałów i warunków zamówień oraz przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówień i obowiązujących druków ich zgłaszania,

12) opracowanie materiałów do zamówień publicznych w zakresie robót nieprzewidzianych i dodatkowych oraz opracowanie projektów aneksów,

13) udział w pracach komisji przetargowych,

14) organizacja i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 tys. Euro, w tym rozpatrywanie odwołań i udział w procedurach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą,

15) rozpatrywanie odwołań w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych,

16) wpisywanie zamówień do rejestru zamówień publicznych,

17) obsługa formalna rejestracji umów, aneksów i zleceń,

18) analiza i weryfikacja kosztorysów inwestorskich, kosztorysów na roboty dodatkowe i nieprzewidziane,

19) weryfikacja kosztorysów ofertowych pod względem zgodności z warunkami przetargu i specyfikacją istotnych warunków zamówienia,

20) opiniowanie projektów inwestycyjnych w zakresie prawidłowości określenia kosztów i terminów realizacji,

21) nadzór realizacji inwestycji, w tym analizy realizacji rzeczowo-finansowej,

22) weryfikacja kosztów realizacji pod względem zgodności z umową i prawidłowości zastosowania cen,

23) opracowanie lub pozyskiwanie kosztorysów na roboty dodatkowe i nieprzewidziane,

24) przygotowanie materiałów do wniosków o zmiany w budżecie z zakresu inwestycji,

25) współpraca z Powiatowym i Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Budowlanego i nadzorem autorskim nad realizacją inwestycji, uczestniczenie w przekazywaniu placu budowy, odbiorach częściowych końcowych oraz przekazywaniu inwestycji użytkownikom i przeglądach gwarancyjnych,

26) prowadzenie spraw gwarancyjnych zrealizowanych obiektów i zakupów, w tym: zwoływanie okresowych przeglądów technicznych w okresie gwarancji oraz dokonywanie rozliczeń zabezpieczenia należytego wykonania umowy z wykonawcami po zakończeniu okresu gwarancji,

27) rozliczenie kosztów inwestycji zakończonych, przygotowywanie i wystawianie dowodów przejęcia środka trwałego,

28) koordynowanie remontów i modernizacji obiektów administrowanych przez miejskie jednostki organizacyjne,
w tym obiektów o charakterze sportowo – rekreacyjnym,

29) prowadzenie bazy danych dotyczących inwestycji, sporządzanie okresowych informacji z realizacji inwestycji.

2. Wydział prowadzi sprawy planowania kierunków i warunków rozwoju Miasta i w tym realizuje zadania:

1)inicjowanie, opracowanie, aktualizowanie Założeń polityki społeczno-gospodarczej oraz Programu Rozwoju Miasta,

2) koordynowanie realizacji i monitorowanie Programu Rozwoju Miasta oraz współdziałanie z komórkami Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie realizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta i planów rzeczowo-finansowych inwestycji miejskich,

3) zbieranie informacji o stanie funkcjonowania poszczególnych dziedzin Miasta, sytuacji społeczno-gospodarczej oraz dokonywanie analiz i formułowanie wniosków pod kątem stopnia zaspokajania potrzeb i jakości życia mieszkańców,
a także ich wpływu na cele strategiczne i priorytety rozwojowe Miasta,

4) opiniowanie przedsięwzięć jednostek organizacyjnych pod kątem ich zgodności z celami Programu Rozwoju Miasta,

5) współdziałanie z właściwymi władzami, organizacjami i przedsiębiorcami w zakresie kształtowania i realizacji polityki rozwoju, w tym opiniowanie krajowych i regionalnych projektów dokumentów strategicznych,

6) współpraca z Kancelarią Prezydenta Miasta w zakresie sporządzania rocznego raportu o stanie Miasta w zakresie wskazanym przez Prezydenta.

3. Do zadań Wydziału należy pozyskiwanie środków finansowych z różnych źródeł krajowych i z Unii Europejskiej na realizację miejskich zadań inwestycyjnych, w tym w szczególności:

1) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów wraz z niezbędnymi załącznikami,

2) realizacja zadań beneficjenta: weryfikowanie kwalifikowalności wydatków, poprawności harmonogramu rzeczowo – finansowego, wniosków o zaliczkę, o płatność częściową i końcową, rozliczanie projektów we współpracy
z komórkami merytorycznymi i jednostkami odpowiedzialnymi za realizację zadań objętych projektem,

3) współpraca z krajowymi i regionalnymi instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi, wdrażającymi programy w procesie uzgodnień dofinansowania i realizacji umów oraz podmiotami zaangażowanymi w proces realizacji projektów,

4) informowanie jednostki organizacyjne Miasta o potencjalnych zewnętrznych źródłach finansowania na planowane przez nie zadania inwestycyjne.

4.  Wydział zapewnia obsługę organizacyjno – techniczną wszystkich zespołów zadaniowych powołanych do realizacji projektów inwestycyjnych zgodnie z zarządzeniami Prezydenta Miasta w okresie ich obowiązywania.

5. Wydział wykonuje także inne zadania zlecone doraźnie przez Prezydenta lub właściwego Zastępcę Prezydenta.

 

 

 
  • Data powstania: Data powstania: środa, 14 gru 2005 11:05
  • Data opublikowania: środa, 14 gru 2005 11:09
  • Data edycji: czwartek, 21 cze 2007 15:14
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej