Prezydent Miasta Ogłasza - nabór na stanowisko podinspektora (inspektora) w Oddziale Świadczeń Rodzinnych Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miejskiego w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, prawo lub administracja.
2. Wymagania dodatkowe :
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym mile widziana znajomość programu świadczeń rodzinnych „Amazis”. Predyspozycje do obsługi interesantów i pracy w zespole.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych, sporządzanie decyzji administracyjnych, ustalanie prawa do zaliczki alimentacyjnej oraz prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie rozliczeń i spraw księgowych związanych ze zwrotami zaliczek alimentacyjnych oraz świadczeń nienależnie pobranych.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 15 listopada 2006r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, dnia 31 października 2006 r.
wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, prawo lub administracja.
2. Wymagania dodatkowe :
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w tym mile widziana znajomość programu świadczeń rodzinnych „Amazis”. Predyspozycje do obsługi interesantów i pracy w zespole.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych, sporządzanie decyzji administracyjnych, ustalanie prawa do zaliczki alimentacyjnej oraz prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie rozliczeń i spraw księgowych związanych ze zwrotami zaliczek alimentacyjnych oraz świadczeń nienależnie pobranych.
5.Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 15 listopada 2006r. włącznie.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, dnia 31 października 2006 r.