Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko inspektora w Oddziale Gospodarki Nieruchomościami Wydziału Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Łomży
Wiadomość przeniesiona do archiwum
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe geodezyjne.
2. Wymagania dodatkowe :
- co najmniej 1 - roczny staż pracy geodezyjnej w terenie,
- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej,
- znajomość i umiejętność stosowania ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość tematyki szacowania nieruchomości.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1. Prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami :
- wykup gruntów,
- zwroty gruntów na rzecz pierwotnych właścicieli,
- wywłaszczenie, czasowe zajęcie nieruchomości,
2. Wydawanie odpisów aktu własności ziemi.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 25 maja 2007 r. włącznie - w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, 10 maja 2007 r.
- co najmniej 1 - roczny staż pracy geodezyjnej w terenie,
- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej,
- znajomość i umiejętność stosowania ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość tematyki szacowania nieruchomości.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia
dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności
(zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1. Prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami :
- wykup gruntów,
- zwroty gruntów na rzecz pierwotnych właścicieli,
- wywłaszczenie, czasowe zajęcie nieruchomości,
2. Wydawanie odpisów aktu własności ziemi.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 25 maja 2007 r. włącznie - w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14,
I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, 10 maja 2007 r.