Prezydent Miasta Łomża ogłasza nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Łomży.
- Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności drogi lub pokrewne.
Preferowane specjalności związane z budownictwem drogowym.
- Staż pracy minimum 3 lata, w tym przynajmniej 2 lata w administracji rządowej lub samorządowej, lub w instytucjach zarządzających drogami publicznymi.
- Znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych
- Umiejętność posługiwania się mapami geodezyjnymi i dokumentacją projektową w zakresie projektów zagospodarowania.
2. Wymagania dodatkowe :
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem drogami i pasem drogowym.
- Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych.
3. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny,
2) Kwestionariusz osobowy lub curriculum vitae,
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie – kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
1. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem pasem drogowym dróg publicznych.
5. Termin i miejsce składania dokumentów :
Termin: do dnia 20 grudnia 2007 r. włącznie - w zaklejonych kopertach.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14, I piętro, pok. 105 – Kadry.
Łomża, dnia 5 grudnia 2007 r.