Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży
ZASADY NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Informacja dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Łomży:
W przypadku zaistnienia potrzeby zatrudnienia pracowników na wolnych stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miejskim w Łomży, każdorazowo przeprowadzany jest otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na dane stanowisko. Ze względu na obowiązującą procedurę naboru, wynikającą z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 198/15 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 15 lipca 2015r. w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży i na stanowiska kierowników (dyrektorów) jednostek organizacyjnych Miasta, Urząd Miejski rozpatruje wyłącznie oferty pracy kandydatów, które wpłynęły w związku z ogłoszonymi naborami na wolne stanowiska urzędnicze, umieszczanymi w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14. Oferty pracy należy składać do Urzędu Miejskiego wyłącznie w formie, zakresie i na warunkach określanych każdorazowo w ogłoszeniach o naborach.
Etapy naboru:
1. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko z przytoczeniem warunków naboru;
2. Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych kandydatów;
3. Wstępna kwalifikacja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych z wykorzystaniem techniki porównawczej spełnienia wymogów określonych w ogłoszeniu o naborze;
4. Poinformowanie kandydatów o wynikach wstępnej kwalifikacji;
5. Wybór końcowy kandydatów:
1) test kwalifikacyjny kandydatów, którzy przeszli wstępną kwalifikację, jeżeli komisja tak postanowi,
2) rozmowa kwalifikacyjna;
6. Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko;
7. Podjęcie decyzji o zatrudnieniu kandydata;
8. Ogłoszenie wyników naboru;
9. Podpisanie umowy o pracę z wyłonionym w postępowaniu konkursowym kandydatem.