Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zawiadomienie o posiedzeniu komisji

Serdecznie zapraszam dnia 22 stycznia 2009 roku /czwartek/ o godz. 15.30 na posiedzenie Komisji Edukacji, Kultury i Sportu. Posiedzenie odbędzie się w sali narad Urzędu Miejskiego w Łomży /II piętro/, przy ul. Stary Rynek 14.

 Proponowany porządek posiedzenia Komisji: 

1.    Przyjęcie porządku dziennego

2.    Przyjęcie protokołów z poprzednich posiedzeń komisji:a/ nr 49/08 z dnia 16 grudnia 2008 rokub/ nr 50/08 z dnia 29 grudnia 2008 roku

3.    Zajęcie stanowiska w sprawie pisma rodziców dzieci uczęszczających do DPS

4.    Przyjęcie Planu Pracy Komisji na 2009 rok oraz propozycji tematów do Planu Pracy Rady Miejskiej na 2009 rok

5.    Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji za 2008 rok

6.    Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Miasta i Organizacji Pozarządowych na 2009 rok – druk nr 482, 482A

7.    Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyznania dotacji z budżetu na dofinansowanie zadania z zakresu kultury Teatrowi Lalki i Aktora w Łomży – druk nr 488, 488A

8.    Informacja na temat łomżyńskich ferii zimowych 2009 – druk nr 487

9.    Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przekształcenia szkół podstawowych w Łomży, ustalenia planu ich sieci i granic obwodów – druk nr 478, 478A

10.  Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie założenia Publicznych Gimnazjów w Łomży, ustalenia planu ich sieci i granic obwodów – druk nr 478, 478B

11.  Sprawy różne 

Informując o powyższym proszę o udział w posiedzeniu Komisji.    

Przewodnicząca Komisji Edukacji, Kultury i Sportu          

 Agata Gołaszewska

  • Data powstania: Data powstania: poniedziałek, 19 sty 2009 15:49
  • Data opublikowania: poniedziałek, 19 sty 2009 15:51
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 27 sty 2009 09:55
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej