Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. administracyjnych w Sekcji Administracyjno-Kancelaryjnej
-
Wymagania niezbędne:
-
-
Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: ekonomia).
-
Obywatelstwo polskie.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
-
Niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej.
-
Co najmniej 4 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2008 roku, Nr 223, poz. 1458/.
-
Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
-
Znajomość przepisów prawa w zakresie postępowania z dokumentacją, zasadami jej klasyfikowania oraz archiwizacji dokumentów.
-
Znajomość statutowych zadań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
-
Znajomość regulacji prawnych z zakresu kultury fizycznej i sportu.
-
Umiejętność prowadzenia aktywnego wywiadu z interesantami Ośrodka.
-
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
-
Biegła obsługa komputera (programy pakietu MS Office).
-
Wysoka kultura osobista.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
-
Realizacja zadań statutowych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży.
-
Obsługa interesantów.
-
Nadzór i odpowiedzialność za przeprowadzane przetargi.
-
Prowadzenie ewidencji i nadzorowanie zaopatrzenia Ośrodka.
-
Prowadzenie księgi inwentarzowej.
-
Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
-
Odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów w Ośrodku.
-
Organizacja i obsługa narad, konferencji oraz zebrań zwoływanych przez Dyrektora Ośrodka.
-
Współpraca z innymi komórkami w zakresie niezbędnym na stanowisku.
-
Prowadzenie dokumentacji na stanowisku pracy.
-
-
Wymagane dokumenty:
-
-
List motywacyjny (prosimy o podanie numeru referencyjnego w dokumentach aplikacyjnych).
-
Curriculum vitae.
-
Kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
-
Kwestionariusz osobowy.
-
Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
-
Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe.
-
Kopie dokumentów poświadczających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.).
-
Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
-
Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
-
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych
-
Oświadczenie kandydata, potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
-
Dokumenty należy składać w terminie od dnia 23.06.2010r. do 05.07.2010r.
Osobiście lub listownie
pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łomży
ul. Zjazd 18
18-400 Łomża
w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. administracyjnych”.
Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Nie zwracamy przesłanych ofert. Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone.
Osoby zakwalifikowane do II etapu naboru zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Wszelkie informacje dodatkowe udzielane będą pod numerem telefonu: (0 86) 215 06 05 wew. 105.
Zatwierdził:
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży
Zbigniew Sasinowski
Łomża, dnia 23.06.2010r.
Sporządziła: Alicja Leszczyńska
Zatwierdził: Dyrektor MOSiR w Łomży