Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Regulamin sfinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu miasta Łomża w roku 2011

 

REGULAMIN

sfinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu miasta Łomża

 w roku 2011

 

 

§ 1

Sfinansowane będą zadania ujęte w „Programie usuwania azbestu dla miasta Łomża na lata 2008-2032” z obiektów, których właścicielami są osoby fizyczne (również wspólnoty mieszkaniowe) oraz z obiektów miejskich, realizowane w okresie do 30 listopada  2011 r.

Źródłem finansowania, przedmiotowego zadania, będzie dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku oraz środki własne. 

 

§ 2

Sfinansowane, w pełnej wysokości, mogą być  koszty demontażu wyrobów zawierających azbest oraz transportu i unieszkodliwiania odpadów azbestowych powstałych w związku z wymianą pokryć dachowych lub elementów elewacji, poniesione i rozliczone do dnia 30 listopada 2011 r.

 

§ 3

Wykonawcą zadania obejmującego powyższe prace na terenie całego miasta będzie jedna firma wybrana przez tut. Urząd w drodze przetargu, która na zlecenie Urzędu dokonywać będzie demontażu wyrobów azbestowych i  transportu w miejsce  unieszkodliwiania powstałych odpadów azbestowych.

 

§ 4

Procedura realizacji zadania:

 

1.      Planujący wymianę pokryć dachowych lub elewacji budynków i usunięcie odpadów azbestowych z nieruchomości występuje z wnioskiem do Prezydenta Miasta Łomża o dofinansowanie tych prac.  Wzór wniosku określa załącznik nr 1.

      Dofinansowaniem objęty jest  następujący zakres prac:

-  demontaż wyrobów z obiektów budowlanych i usunięcie  powstałych odpadów azbestowych,

lub

- usunięcie z nieruchomości odpadów zawierających azbest  zdemontowanych na koszt Właściciela przez uprawnioną firmę.

      

2.      Pracownik Urzędu Miejskiego weryfikuje i przyjmuje wniosek.

 

3.      Wnioskodawca informowany jest o przyjęciu wniosku do realizacji.

 

4.      Realizacja zadania  obejmuje:

 

4.1.      Demontaż wyrobów azbestowych z obiektów budowlanych i usunięcie  powstałych odpadów  zawierających azbest. Powyższe prace w całości wykona  firma wybrana przez  tut. Urząd,  w terminach uzgodnionych z właścicielami poszczególnych  obiektów.

4.2.      Usunięcie z nieruchomości odpadów zawierających azbest,   zdemontowanych na koszt Właściciela przez podmiot uprawniony do prowadzenia tego rodzaju prac. Przygotowane do odbioru  odpady  azbestowe  winny być szczelne opakowane, oznakowane  i złożone na palecie na działce Wnioskodawcy. Wnioskodawca informuje Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Łomży o przygotowaniu odpadów do odbioru.  Wzór wniosku określa załącznik nr 2.

4.3.      Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Łomży po otrzymaniu informacji od Wnioskodawcy organizuje ich odbiór  w terminie  21 dni.

 

  • Data powstania: Data powstania: poniedziałek, 7 lut 2011 08:34
  • Data opublikowania: poniedziałek, 7 lut 2011 08:41
  • Data przejścia do archiwum: środa, 16 lis 2011 09:39
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej