Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Protokół nr 9/12 z dnia 24 stycznia 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzyła i obradom przewodniczyła Pani Alicja Agata Gołaszewska – Przewodnicząca Komisji Bezpieczeństwa i Porządku, która po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawiła porządek obrad (w załączeniu). Poprosiła o uwagi do zaproponowanego porządku. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 3 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 8/11 z dnia 14 grudnia 2011 r. 2. Przyjęcie sprawozdania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za 2011 rok. 3. Sprawy różne.
Ad. 1             Przewodnicząca Komisji poprosiła o uwagi do protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.            Członkowie Komisji nie wnieśli uwag i w wyniku głosowania 3 głosami za – jednogłośnie przyjęli protokół nr 8/11 z dnia 14 grudnia  2011 roku. Ad. 2             Przewodnicząca Komisji przedstawiła sprawozdanie z działalności Komisji za 2011 rok (w załączeniu). Poprosiła o uwagi.            Radny Zbigniew Prosiński stwierdził, że przedstawione sprawozdanie odzwierciedla prace Komisji w 2001 roku , ale jego zdaniem brakuje krótkiej  informacji jakie były efekty tej działalności. Część zadań, którymi zajmowała się Komisja nie zostały zrealizowane np. nie było żadnego oddźwięku dotyczącego wniosku Komisji w sprawie wybudowania pomieszczeń socjalno-sanitarnych przy kompleksie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Konstytucji 3 Maja.            Przewodnicząca Komisji wyjaśniła, że jest to sprawozdanie z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku, a Pan Prezydent składa sprawozdanie ze swojej działalności. Komisja w swoim sprawozdaniu ujęła wnioski i opinie, które skierowała do Prezydenta, a realizacją zajmuje się Prezydent.             Radny Konrad Haponik stwierdził, że w sprawozdaniu ujęte zostało to, co było istotne w pracy Komisji w ubiegłym roku. Uważa, że sprawozdanie jest syntetyczne, a jeśli ktoś chciałby szczegółowo zapoznać się z działalnością Komisji, to protokoły i wszystkie materiały są do dyspozycji. Stwierdził, że nie ma nic do dodania.            Następnie Komisja, w wyniku głosowania 3 głosami za – jednogłośnie przyjęła sprawozdanie z działalności Komisji za 2011 rok. Ad. 3             Przewodnicząca Komisji przedstawiła odpowiedź Prezydenta Miasta na wniosek Komisji z dnia  22 listopada 2011 roku w sprawie zabezpieczenia kwoty 20 tys. zł na  działania prewencyjne Komendy Miejskiej Policji (w załączeniu). Stwierdziła, że w trakcie roku może w budżecie miasta pojawia się dodatkowe środki i  Komisja będzie mogła ponownie wnioskować o środki finansowe na ten cel. Przypomniała, że Z-ca Prezydenta Pan Dobosz, na wniosek radnego Macieja Głaz na jednej z  sesji, aby kwota dofinansowania  pochodziła z  rezygnacji ze Stowarzyszenia Miast Polskich, stwierdził, że ten wniosek przyjmuje.              Radny Zbigniew Prosiński  stwierdził, że w budżecie miasta pojawiły się dodatkowe środki, a mianowicie wróciła kwota ponad 1 miliona zł z pływalni. W związku z powyższym postawił wniosek o zabezpieczenie 400 tys. zł na zadanie  modernizacja ul. Śniadeckiego 1, 7 i chodnika przy ul. Śniadeckiego 9. Przypomniał, że stanowisko Prezydenta było takie, że  jeśli pojawia się dodatkowe środki w budżecie, a za takie można uznać zwrot korekty, modernizację ul. Śniadeckiego będzie traktował priorytetowo.             Komisja w wyniku głosowania 4 głosami za – jednogłośnie przyjęła powyższy wniosek.W związku z wyczerpaniem porządku Przewodnicząca zamknęła posiedzenie Komisji.  

                                                                                                          Przewodnicząca

                                                                                          Komisji Bezpieczeństwa i Porządku

 

                                                                                                    Alicja Agata Gołaszewska

 

  • Data powstania: Data powstania: poniedziałek, 19 mar 2012 08:06
  • Data opublikowania: poniedziałek, 19 mar 2012 08:09
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej