Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 186/03

z dnia: 15 października
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie funkcji Menagera Projektu dla projektu „Rozwój sektora MŚP na terenie Łomży95 - współfinansowanego z Funduszu PHARE 2003.
Na podstawie Art. 20 a ust l ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych /
tekst jedn. z 2002r Dz.U. Nr 72 póz. 664 z późniejszymi zmianami / oraz Rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 4 czerwca 2002r w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków
komisji przetargowej oraz trybu jej pracy / Dz.U. nr 82, poz.743 / powołuję Komisję
Przetargową w następującym składzie :
1. Grażyna Makuszewska - przewodniczący
2. Jolanta Łapińska - sekretarz
3. Anna Armista - członek
4. Danuta Kamińska - członek
5. Krystyna Florkowska - członek

§2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 1 do
niniejszego Zarządzenia.

§3

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego oferenta.

§4

Wydział PG i I UM w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§5

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .


REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania
oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert i przedstawienia propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Komisja działa w oparciu o Zarządzenie
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach
publicznych (t.j. Dz.U. Nr 72, póz. 664 z 2002 r. z późniejszymi zmianami) zwanej dalej również "ustawą ", przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.
1.3. Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji, którego zadania określa § 4.2
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 04 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej
pracy ( Dz.U. Nr 82, póz 743 z 2002 r.).
1.4. Członkowie Komisji rozpoczynając prace dotyczące oceny złożonych ofert składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności , o których mowa w art. 20 ustawy, wg wzoru ZP -11.
2. Tryb pracy komisji przetargowej
2.1. Komisja przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez Prezydenta Miasta:
1) propozycję wyboru trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem;
2) projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) ogłoszenie wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia;
4) projekty innych dokumentów.
2.2. Do zadań komisji w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego należy:
1) udzielanie wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia;
2) prowadzenie negocjacji albo rokowań z wykonawcami, w przypadku gdy
ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji albo rokowań;
3) dokonanie otwarcia ofert;
4) dokonanie oceny spełniania warunków stawianych wykonawcom oraz wnioskowanie do Prezydenta Miasta o wykluczenie wykonawców
w przypadkach określonych ustawą;
5) wnioskowanie do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustawą;
6) ocena ofert nie podlegających odrzuceniu;
7) przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej lub wystąpienia o unieważnienie postępowania;
8) przyjmowanie i analizowanie wnoszonych protestów oraz przygotowanie odpowiedzi na protest, Komisja sporządzi informacje o wniesionych
protestach i odwołaniach na druku ZP-18;
9) przedstawienie Prezydentowi Miasta propozycji wyboru nowej oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert złożonych w postępowaniu, jeżeli oferent, którego oferta została wybrana:
- przedstawił w ofercie nieprawdziwe dane;
- uchyla się od zawarcia umowy lub;
- nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10) sporządzenie odpowiedniej dokumentacji postępowania wg druków ZP wprowadzonych Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji z dnia 05.07.2003 r.
2.3. Komisja zakończy swoją działalność w dniu podpisania umowy.
3. Otwarcie ofert.
3.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia
3.2. Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:
- skład Komisji Przetargowej
- nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie
- oferty okazując, że złożone zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy
3.3. Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący Komisji odczyta, a sekretarz odnotuje w załączniku do protokołu - druk ZP-12 poniższe dane zawarte
w ofercie:
- nazwę i adres oferenta
- cenę oferty
- termin wykonania zamówienia
- okres gwarancji
- warunki płatności
3.4. Przed zamknięciem części jawnej posiedzenia , Przewodniczący Komisji wezwie oferentów do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 5 ustawy. Przewodniczący może również poinformować zebranych o przewidywanym
terminie rozstrzygnięcia postępowania i podania wyników do publicznej wiadomości.

4, Ocena złożonych ofert.
4.1. W trakcie oceny złożonych ofert Komisja stwierdzi, czy wszystkie oferty:
1) odpowiadają warunkom i zasadom określonym w Ustawie o
zamówieniach publicznych i SIWZ
2) nie zawierają oczywistych pomyłek w tekście oferty, a w przypadku ich stwierdzenia Komisja powiadomi oferenta o dokonaniu korekty
oczywistych omyłek,
3) nie zawierają błędów rachunkowych w wyliczeniu ceny, a w przypadku ich stwierdzenia Komisja odrzuci ofertę
4) Komisja dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od oferentów i odnotuje wyniki w druku ZP-13:
5) Komisja wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oferentów:
a) którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub ogłoszeniu,
b) którzy nie spełniają warunków określonych w art. 22 ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych lub w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków których mowa w art.22 ust. 2,
c) w stosunku do których stwierdzono, że dostarczone przez nich informacje istotne dla prowadzenia postępowania są nieprawdziwe.
Lista wykonawców wykluczonych z postępowania zostanie sporządzona na druku ZP-14, Oferta wykonawczy, który został wykluczony z postępowania nie będzie rozpatrywana.
6) Komisja odrzuci oferty:
a) sprzeczne z ustawą o zamówieniach publicznych lub specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
b) w przypadku stwierdzenia, że ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
c) nieważne na podstawie odrębnych przepisów,
d) zawierające błędy w obliczeniu ceny.
Lista ofert odrzuconych zostanie sporządzona na druku ZP-15. Oferty odrzucone nie będą brały udziału w dalszej części postępowania.
7) w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, członkowie komisji dokonają oceny złożonych ofert i wyniki wiszą w karcie indywidualnej oceny-druk ZP-16;
8) wykorzystując wyniki indywidualnej oceny, Komisja sporządzi streszczenie i porównanie złożonych ofert na druku ZP-17;
9) po porównaniu wyników, Komisja przygotuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej.
5. W przypadku wniesienia protestu , Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu , nie dłużej jednak niż na okres 7-miu dni, chyba, że występują okoliczności określone w art. 85. ust. 1,2 lub 3 ustawy o zamówieniach
publicznych.
6. W przypadku udziału w pracach Komisji rzeczoznawców lub biegłych, Komisja odnotuje ich nazwiska w druku ZP-1.
7. W przypadku stwierdzenia, iż oferent którego oferta została wybrana :
- przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,
- uchyla się od podpisania umowy lub
- nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Komisja dokonana ponownego wyboru oferty tej spośród pozostałych ofert,
która uzyskała najwyższą liczbę punktów, chyba że złożono tylko dwie ważne oferty lub upłynął termin o którym mowa w art. 40 ust. 1.
8. Ogłoszenie o wyborze oferty Komisja sporządzi wg druku ZP - 150. Ogłoszenie przekazane będzie do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych,
niezwłocznie po podpisaniu umowy.
9. Komisja zakończy swoją działalność dniu podpisania umowy po podpisaniu Protokołu postępowania druk ZP-1 i jego zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
Wyniki postępowania podaje się do publicznej wiadomości i niezwłocznie powiadamia na piśmie oferentów, którzy złożyli oferty.
10. W przypadku postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 EURO, Komisja Przetargowa zobowiązana jest sporządzić dokumentację podstawowych czynności związanych z postępowaniem , zawierającą informacje
określone w art.25 ust.1 pkt 1,2,4,5,9 i 15.
11. W przypadku postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000
EURO, Komisja Przetargowa może stosować druki ZP, o których mowa w niniejszym regulaminie.
12. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 11 kwi 2006 12:52
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1894 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej