Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 206/03

z dnia: 18 listopada
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie opracowania „Zintegrowanego programu gospodarki transportowej dla miasta Łomży".
§1

Na podstawie Art. 20 a ust l ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych / tekst jedn. z 2002r Dz.U. Nr 72 póz. 664 z późniejszymi zmianami / oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 2002r w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy / Dz.U. nr 82, póz. 743 / powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie :
1. Andrzej Karwowski - przewodniczący
2. Bogusław Kondratowicz - sekretarz
3. Zygmunt Stefanowicz - członek
4. Antoni Pawłowski - członek

§2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik do
niniejszego Zarządzenia.

§3

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego oferenta.

§4

Wydział GKOŚ i R UM w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§5

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .


REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
powołanej do oceny i wyboru ofert we wszystkich trybach udzielania zamówień publicznych na
następujące zamówienia:
opracowanie „Zintegrowanego programu gospodarki transportowej dla miasta Łomży59.
l. Komisja działa na podstawie Zarządzenia Prezydenta Miasta Łomży
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji, a w przypadku jego nieobecności Sekretarz Komisji.
2. Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umowy.
3. Otwarcie ofert.
3.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminach określonych w specyfikacji istotnych
warunków na poszczególne zamówienia.
3.2. Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy wycofali swoje oferty w sposób zgodny
z ustaleniami zawartymi w specyfikacjach istotnych warunków zamówień lub złożyli oferty po terminie.
3.3. Przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia ofert.
3.4. Po otwarciu każdej z ofert Przewodniczący Komisji ogłosi:
nazwę i siedzibę oferenta, wartość oferty,
termin realizacji zamówienia określony w ofercie,
okres gwarancji, warunki płatności.
3.5. Następnie Przewodniczący ogłosi nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne ze względów formalnych.
3.6. Z powyższych czynności zostanie sporządzony załącznik do protokółu.
4. Ocena ofert.
4.1. W trakcie procedury oceny ofert komisja określi, czy każda z ofert:
a) spełnia kryteria i zasady określone w ustawie o zamówieniach publicznych i specyfikacji
istotnych warunków zamówień,
b) została prawidłowo podpisana,
c) jest zgodna z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówień,
d) zawiera wszelkie wymagane specyfikacjami istotnych warunków zamówień dokumenty
i oświadczenia,
4.2. Komisja poprawi oczywiste omyłki w tekście oferty i niezwłocznie zawiadomi o tym oferenta.
4.3. Komisja dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria wyboru ofert określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Z przeprowadzonego postępowania Komisja sporządzi protokół i przedłoży do zatwierdzenia przez
Prezydenta Miasta Łomży.
6. W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który przetarg wygrał zadaniem komisji jest
dokonanie wyboru nowego oferenta.
7. Komisja może wnioskować do Prezydenta Miasta Łomży o unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w przypadkach określonych w art. 27b. ustawy o zamówieniach publicznych.
8. Komisja przygotuje treść ogłoszenia o wynikach przetargu do publikacji zgodnie z art. 50 Ustawy o
zamówieniach publicznych.
9. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.



  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 11 kwi 2006 13:56
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1776 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej