Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 24/08

z dnia: 15 lutego
w sprawie: zmieniające Zarządzenie Nr 122/04 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 25 maja 2004 roku w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy.
Na podstawie art.104 § 1, art.104 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku, Kodeks Pracy /Dz. U. z 1998 roku Nr 21, poz. 94 z późniejszymi zmianami / w związku z § 7 ust. 1 regulaminu Organizacyjnego Urzędu miejskiego w Łomży stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 89/07 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27 kwietnia 2007 roku, w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży z późniejszymi zmianami, zarządzam co następuje:

§ 1

W Zarządzeniu Nr 122/04 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 25 maja 2004 roku w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy wprowadzam następujące zmiany:

1. § 17 Regulaminu Pracy otrzymuje brzmienie:

„§ 17.1. Przyjście do pracy, pracownicy zatrudnieni w jednostkach nie posiadających
elektronicznego systemu ewidencji czasu pracy potwierdzają podpisem na
liście obecności.

2.1) Pracownicy komórek organizacyjnych Urzędu w budynkach, w których
zamontowano elektroniczny system ewidencji czasu pracy, fakt rozpoczęcia i
zakończenia pracy odnotowują poprzez zalogowanie się do systemu za
pomocą imiennej karty magnetycznej.
2) Zalogowanie w systemie odbywa się poprzez zbliżenie karty
magnetycznej do czytnika oznaczonego wejście – przy zgłaszaniu się do
pracy.
3) Wylogowanie z systemu odbywa się poprzez zbliżenie karty
magnetycznej do czytnika oznaczonego jako wyjście – przy wychodzeniu z
pracy.
4) Odstępowanie karty innej osobie jest zabronione.
5) Fakt zalogowania i wylogowania w systemie jest odnotowany w
komputerowej ewidencji czasu pracy.
6) Zalogowanie się przed ustalonym czasem rozpoczęcia pracy lub późniejsze
wylogowanie się nie uprawnia pracownika do uzyskania godzin
nadliczbowych. Dotyczy to również pracowników, którym ustalono
indywidualny czas pracy.
7) Nadzór nad prawidłową ewidencją czasu pracy w systemie sprawuje
Stanowisko ds. Kadr Urzędu.
8) Dostęp do ewidencji w celu bieżącej kontroli obecności posiadają:
Prezydent Miasta, Sekretarz Miasta i Stanowisko ds. Kadr Urzędu.
9) W oparciu o system informatyczny PR MASTER Stanowisko ds. Kadr
wykonuje raporty dzienne i miesięczne obecności, na podstawie których
dokonuje rozliczenie czasu pracy pracowników w obowiązujących okresach
rozliczeniowych. Raporty miesięczne przechowuje się w formie papierowej i
informatycznej przez okres 3 lat.
10) W przypadku awarii systemu, Stanowisko ds. Kadr powiadamia o tym
fakcie Prezydenta Miasta i Sekretarza Miasta i w trybie awaryjnym udostępnia
listę obecności w formie papierowej.

3. Zasady określone w pkt 2 nie dotyczą Prezydenta Miasta oraz Zastępców
Prezydenta Miasta.”

2. § 45 otrzymuje brzmienie:

„ Zasady nagradzania i awansowania pracowników określa Zarządzenie Nr 101/06 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 26 czerwca 2006 roku w sprawie ustalenia zasad regulacji płac, podwyżki wynagrodzeń, awansowania i przyznania nagród pracownikom Urzędu Miejskiego w Łomży.”

§ 2

Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie z dniem 1 marca 2008 roku.

§ 3

Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 18 lut 2008 09:49
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1495 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej