Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 11/10

z dnia: 18 stycznia
w sprawie: powołania Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych
Na podstawie § 10 Zarządzenia Nr 244/08 z dnia: 15 grudnia w sprawie: ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży zarządzam co następuje:

§ 1
Powołuję Komisję Oceny Projektów Inwestycyjnych, zwaną dalej KOPI, jako organ doradczy do oceny technicznej projektów inwestycji planowanych dla których inwestorem jest Miasto Łomża a także do oceny projektów dla których inwestorem są inne podmioty, jeżeli ich realizacja będzie powodowała istotną ingerencję w miejską infrastrukturę techniczną i układ drogowy.

§ 2
1. Zadaniem KOPI jest ocena:
Dokumentacji wymaganej w postępowaniu poprzedzającym wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
Dokumentacji wymaganej w postępowaniu o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
Dokumentacji wymaganej w postępowaniu o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
Dokumentacji wymaganej w postępowaniu o wydanie pozwolenia na budowę.
pod względem rozwiązań technicznych, urbanistyczno-architektonicznych, ochrony środowiska i dóbr kultury, efektywności ekonomicznej oraz realizacji polityki przestrzennej i transportowej.
2. Posiedzenie KOPI może być zorganizowane dla rozpatrzenia zagadnień wymagających opracowania rozwiązań systemowych lub wytycznych dotyczących rozwiązań projektowych.
3. Posiedzenie KOPI jest organizowane na wniosek:
Zastępcy Prezydenta Miasta,
Naczelnika Wydziału Inwestycji,
Naczelnika Wydziału Budownictwa,
Naczelnika Wydziału Urbanistyki i Architektury,
Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
w przypadku, gdy konieczna jest ocena projektu, który będzie miał istotny wpływ na środowisko naturalne, kształtowanie przestrzeni, rozwiązania drogowe oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego.

§ 3
W posiedzeniach biorą udział:
1. Członkowie stali:
1)Przewodniczący KOPI - Zastępca Prezydenta Miasta, nadzorujący pracę Wydziału Inwestycji i  Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
2)Zastępca Przewodniczącego KOPI - Naczelnik Wydziału Inwestycji,
3)Zastępca Przewodniczącego KOPI - Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
4)Członek KOPI - Naczelnik Wydziału Budownictwa
5)Członek KOPI - Naczelnik Wydziału Urbanistyki i Architektury
6)Członek KOPI - Główny Specjalista d/s Energetyki w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
7)Członek KOPI - inspektor prowadzący sprawy sieci wodno-kanalizacyjnych w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
8)Członek KOPI - inspektor prowadzący sprawy inżynierii ruchu drogowego w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
9)Członek KOPI - inspektor Stanowiska ds Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
10)Członkowie KOPI - inspektorzy Wydziału Inwestycji wyznaczani każdorazowo przez Naczelnika Wydziału.
2. Osoby zainteresowane, zaproszone przez Przewodniczącego lub Zastępcę Przewodniczącego KOPI
3. Projektanci opracowujący dokumentację.
Na posiedzenie KOPI mogą zapraszani przedstawiciele zainteresowanych instytucji oraz, w razie potrzeby, eksperci i rzeczoznawcy.

§ 4
Obsługę posiedzeń KOPI zapewnia Wydział Urzędu prowadzący merytorycznie sprawę przygotowania ocenianej dokumentacji.
Naczelnik Wydziału obsługującego posiedzenie KOPI odpowiada za zwołanie posiedzenia KOPI i zapewnia sporządzenie protokołu.

§ 5
Przewodniczący KOPI przy pomocy Wydziału obsługującego posiedzenie:
wyznacza termin posiedzenia KOPI,
ustala przedmiot obrad,
ustala skład osobowy posiedzenia,
ustala porządek obrad,
zleca ewentualne opracowanie opinii, analiz itp.
przewodniczy posiedzeniu KOPI,
akceptuje ustalenia KOPI, przyjmowane podczas posiedzenia.
W przypadku nieobecności przewodniczącego KOPI obowiązki Przewodniczącego wykonuje Zastępca Przewodniczącego KOPI.

§ 6
Obrady KOPI są ważne jeżeli bierze w nich udział co najmniej dwie trzecie stałych członków, w tym Przewodniczący lub co najmniej jeden Zastępca Przewodniczącego.

§ 7
KOPI po rozpatrzeniu przedłożonej dokumentacji:
wnioskuje do Prezydenta Miasta o zatwierdzenie protokołu ustaleń KOPI, lub
odsyła dokumentację celem dokonania zmian i poprawek.
Protokół z posiedzenia KOPI jest podpisywany przez wszystkich obecnych stałych członków KOPI.
Ustalenia KOPI uzyskują ważność pod warunkiem zatwierdzenia przez Prezydenta Miasta.

§8

Ewentualne koszty związane z działalnością KOPI pokrywane są z budżetu Miasta Łomży.

§9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 18 sty 2010 10:53
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1716 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej