Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 212/03

z dnia: 20 listopada
w sprawie: powołania Zespołu Sterującego ds. wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000.
Na podstawie & 10 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 91/2003 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 16 czerwca 2003 roku zarządzam co następuje:



& 1



Powołuję zespół Sterujący ds. wdrożenia w Urzędzie Miejskim w Łomży Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 w składzie:

1. Jan Zawistowski - przewodniczący zespołu, Pełnomocnik Prezydenta Miasta Łomża ds. wdrożenia w Urzędzie Miejskim w Łomży Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000.

2. Andrzej Czechowski - członek Zespołu

3. Jadwiga Grażyna Pylińska - członek Zespołu



& 2



Do zadań Zespołu należy:

1. Prowadzeniem dokumentacji niezbędnej przy wdrażaniu SZJ ISO 9000:2001.

- Ankiet oceny pracy urzędu na poszczególnych stanowiskach pracy

- Procedur procesów

- Programów i planów auditów wewnętrznych w urzędzie

- List pytań do auditorów

- Kart niezgodności

- Sporządzanie raportów z auditów wewnętrznych

- Księgi Jakości

2. Wdrażanie procedur w komórkach organizacyjnych urzędu.

3. Opracowywanie planów i programów auditów wewnętrznych i ich realizacja.

4. Realizacja działań korygujących.

5. Gromadzenie i dystrybucja raportów z auditów wewnętrznych

6. Przekazywanie i wyjaśnianie wymagań związanych z audytem

7. Wykorzystywanie wniosków z auditów do oceny realizacji polityki jakości w ramach dokonywanego przez Najwyższe Kierownictwo Urzędu przeglądu SZJ.

8. Ocenianie skuteczności auditowanych elementów systemu zarządzania jakością.

& 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 21 lis 2003 11:20
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 2286 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej