Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 158/10

z dnia: 16 sierpnia 2010 r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji bez ogłoszenia na: Wykonanie koncepcji zagospodarowania 9 placów zabaw oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych w placówkach przedszkolnych w Łomży
§1

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007, Nr 223, póz. 1655 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą" powołuję Komisję przetargową w następującym składzie:

1.Elżbieta Kawalec - przewodniczący

2.Maria Gołaszewska - zastępca przewodniczącego

3.Adam Szymański - sekretarz

4. Zbigniew Malinowski - członek

5. Janusz Krajewski - członek

§2

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 23/10 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 08.02.2010 r. w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§3

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej 1) Przewodniczący Komisji w szczególności:

a) koordynuje pracę Komisji, w tym:

wyznacza terminy posiedzeń Komisji,

• nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,

b) akceptuje wybór trybu postępowania udzielenie zamówienia i dokumentację,
związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami
ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

c) projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów,
właściwych dla prowadzonego postępowania;

d) przewodniczy posiedzeniom Komisji;

e) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków
Komisji przetargowej i Kierownika zamawiającego -zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;

f) informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami
Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

g) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;
h) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;

i) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w

związku z toczącym się postępowaniem;
j) dokonuje analizy i oceny ofert; w szczególności oceny wykonawców pod kątem

spełnienia wymagań formalnoprawnych;

k) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny

ofert i ich znaczenie, określone w siwz;

l) analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności

Zamawiającego / wnoszone odwołania;

m) aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu

Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące

prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

2) Zastępca przewodniczącego Komisji przetargowej w szczególności:

a) zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;

b) odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i
akceptuje pod względem merytorycznym:

. wzór umowy,

. propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu

przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o

zamówieniu,

. projekt ogłoszenia o zamówieniu,

. projekt siwz,

. dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję

wyjaśnienia udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści siwz, modyfikacje

siwz

. zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia

należytego jej wykonania - w przypadku żądania - najpóźniej w dniu jej

zawarcia;

c) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w
art. 17 ust. 1 ustawy;

d) przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;

e) dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców
warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22
ust.1 ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów
ofertowych, poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych
warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty ;

f) dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i
ich znaczenie, określone w siwz;

g) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy
czynności Zamawiającego / odwołanie i opiniuje przygotowywane propozycje
odpowiedzi.

3) Sekretarz Komisji w szczególności:

a) opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

b) przygotowuje kopie siwz i przekazuje je wykonawcom;

c) przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i przekazuje je wykonawcom;

d) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w
art. 17 ust 1 ustawy;

e) dokonuje analizy i oceny ofert;

f) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z
postępowania, w przypadkach określonych ustawą;

g) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach
przewidzianych ustawą;

h) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i

ich znaczenie, określone w siwz;

i) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty

najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;

j) przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o

wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku

postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania,

zgodnie z siwz i ustawą;

k) dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, siwz, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy;

l) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy

czynności Zamawiającego / odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi;

m) opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez

Komisję;

n) sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;

o) wykonuje czynności obsługowo -biurowe.

4) Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:

a) proponują zakres przedmiotu zamówienia, przygotowują na ten zakres
przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia
odpowiedniej branży, w której sprawują funkcję inspektora nadzoru;

b) podają informacje do siwz, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów
spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art.
22 ust. 1 ustawy;

c) przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu
zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;

d) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których
mowa w art. 17 ust 1 ustawy;

e) dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod
względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i
płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych
warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

f) dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny
ofert i ich znaczenie, określone w siwz;

g) analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności
Zamawiającego / odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych
odpowiedzi.

§4

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:

1) Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i
przeprowadzenie postępowania.

2) Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za
wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

§5

1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania / publikacji ogłoszenia o zamówieniu /
otwarcia ofert*.

2. Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub
unieważnienia postępowania.

3. Wydział Inwestycji zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.



§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 18 sie 2010 10:31
  • Opublikował(a): Pliszewski Bogdan
  • Zaakceptował(a): Pliszewski Bogdan
  • Artykuł był czytany: 1553 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej