Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 135/03

z dnia: 25 lipca
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie renowacji 2 rowów odprowadzających wody opadowe z terenu Miasta Łomży o łącznej długości 5090,0 m.
§1


Na podstawie Art. 20 a ust l ustawy z dnia 10 czerwca 1994 f. o zamówieniach publicznych / tekst jedn. z 2002r Dz.U. Nr 72 póz. 664 z późniejszymi zmianami / oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 2002r w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy / Dz.U. nr 82, póz.743 / powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie :
1. Andrzej Karwowski - przewodniczący
2. Bogusław Kondratowicz - sekretarz
3. Danuta Kamińska - członek
4. Bogdan Majewski - członek


§2


Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 1 do niniejszego Zarządzenia.


§3


1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego oferenta.


§4


Wydział GKOŚ i R UM w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.


§5



Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.


§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 28 lis 2003 09:49
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1762 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej