Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 220/03

z dnia: 1 grudnia
w sprawie: zasad korzystania z telefonów stacjonarnych w Urzędzie Miejskim w Łomży.
§ 1

Zarządzenie ma na celu ustalenie zasad korzystania z telefonów stacjonarnych, będących
w użytkowaniu Urzędu Miejskiego w Łomży.

§2

Prezydent Miasta, Zastępcy Prezydenta Miasta, Sekretarz Miasta, Skarbnik Miasta, Naczelnicy Wydziałów, Kierownicy Oddziałów mają dostęp do rozmów Zamiejscowych oraz połączeń
z telefonów stacjonarnych z telefonami sieci komórkowej i do rozmów miejscowych.

§3

Pracownicy niewymienieni w § 2 mają dostęp do rozmów miejscowych. W szczególnie uzasadnionych przypadkach podmiotowy zakres dostępu, o którym mowa w §2 może ulec rozszerzeniu, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Prezydenta Miasta.

§4

Każde pojedyncze połączenie musi zostać określone jako służbowe, bądź prywatne.

§5

Pracownicy, którzy zrealizują połączenie prywatne będą obciążeni odpłatnością za w/w połączenie w pełnej kwocie.

§6

Każda z komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego ma obowiązek prowadzenia rejestrów rozmów telefonicznych, umieszczonych przy każdym telefonie.

§7

Rejestry określone w §6 prowadzone są pod nadzorem naczelników i kierowników.

§8

Przepisy § 4, 5, 6 i 7 nie dotyczą telefonów przyporządkowanych Prezydentowi i jego Zastępcom, sekretariatowi Prezydenta, sekretariatowi Zastępców Prezydenta i Biura Prasowego.

§9

Po zakończeniu każdego miesiąca naczelnicy wydziałów oraz pracownicy samodzielnych jednostek organizacyjnych otrzymują od Wydziału Organizacji i Obsługi wydruki połączeń telefonicznych celu naniesienia adnotacji i określeniu jako służbowe, bądź prywatne rozmów telefonicznych.
W przypadku rozmów prywatnych należy na wydruku wpisać nazwisko pracownika obok wybranego numeru z zaznaczeniem – „rozmowa prywatna”. W odniesieniu do rozmów służbowych na wydruku obok numeru należy wpisać dane podmiotu, z którym wykonano połączenie
z zaznaczeniem „rozmowa służbowa”.

§10

Wydruki, o których mowa w § 9 jednostki organizacyjne Urzędu zwracają do Wydziału Organizacji
i Obsługi w ciągu dwóch dni od ich otrzymania.

§11

Wydział Organizacji i Obsługi Urzędu Miejskiego po uzyskaniu danych, o których mowa w §9 przekazuje je w części, dotyczącej rozmów prywatnych do Wydziału Skarbu i Budżetu w celu dokonania potrąceń z bieżących wynagrodzeń pracowników.

§12

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 31 gru 2003 09:13
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 2030 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej