Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 30/04

z dnia: z dnia 10 lutego 2004r.
w sprawie: w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na administrowanie schroniskiem dla bezpańskich psów przy ul. wojska Polskiego 136 w Łomży i dokonywania odłowów psów bezpańskich z terenu miasta.
§ 1
Na podstawie art. 20 a, ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych (tekst jedn. z 2002r. Dz. U. Nr 72, poz. 664 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 2002r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy (Dz. U. Nr 82, poz. 743) powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:
1. Andrzej Karwowski – przewodniczący
2. Bogdan Majewski – sekretarz
3. Władysław Cieśluk – członek
§ 2
Komisja Przetargowa działać będzie zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego oferenta.
§ 4
Wydział Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Rolnictwa urzędu Miejskiego w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§ 5
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Załącznik Nr 1:
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
powołanej do oceny i wyboru ofert we wszystkich trybach udzielania zamówień publicznych na następujące zamówienia:
na administrowanie schroniska dla bezpańskich psów przy ul. Wojska Polskiego 136 w Łomży i wykonywanie odłowu bezpańskich psów z terenu miasta .
1. Komisja działa na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Łomży Nr 30/04 z dnia 10 lutego 2004r .
1.1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
1.2. Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.
2. Komisja zakończy swą działalność w dniu podpisania umowy.
3. Otwarcie ofert.
3.1. Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminach określonych w specyfikacjach istotnych warunków na poszczególne zamówienia.
3.2. Komisja odeśle nie otwarte oferty oferentom, którzy wycofali swoje oferty w sposób zgodny z ustaleniami zawartymi w specyfikacjach istotnych warunków zamówień lub złożyli oferty po terminie.
3.3. Przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji sprawdzi i okaże obecnym stan zabezpieczenia ofert.
3.4. Po otwarciu każdej z ofert Przewodniczący Komisji ogłosi:
- nazwę i siedzibę oferenta,
- wartość oferty,
- termin realizacji zamówienia określony w ofercie.
3.5. Następnie Przewodniczący ogłosi nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu ich nadesłania.
3.6. Z powyższych czynności zostanie sporządzony załącznik do protokółu.
4. Ocena ofert.
4.1. W trakcie procedury oceny ofert komisja określi, czy każda z ofert:
a) spełnia kryteria i zasady określone w ustawie o zamówieniach publicznych i specyfikacjach istotnych warunków zamówień,
b) została prawidłowo podpisana,
c) jest w swojej istocie zgodna z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówień,
d. zawiera wszelkie wymagane specyfikacjami istotnych warunków zamówień dokumenty i oświadczenia,
e) dokona sprawdzenia ofert pod kątem oczywistych omyłek zgodnie z ustaleniami zawartymi w specyfikacja istotnych warunków zamówień,
f) przedłoży korekty oczywistych omyłek do akceptacji oferenta.
4.2. Komisja dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria wyboru ofert określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Z przeprowadzonego postępowania Komisja sporządzi protokół i przedłoży do zatwierdzenia przez Prezydenta Miasta Łomży.
6. W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który przetarg wygrał zadaniem komisji jest dokonanie wyboru nowego oferenta.
7. Komisja w przypadkach określonych w art. 27b. ustawy o zamówieniach publicznych występuje do kierownika jednostki o unieważnienie postępowania. Pisemne uzasadnienie takiego wniosku powinno zawierać wskazania podstawy prawnej oraz omawiać okoliczności, które spowodowały konieczność unieważnienia postępowania.
8. Komisja przygotuje treść ogłoszenia o wynikach przetargu do publikacji zgodnie z art. 50 ustawy o zamówieniach publicznych.
9. Komisja pracuje przy obecności co najmniej połowy jej członków.
od dnia 10 luteo 2004r
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 18 lut 2004 09:22
  • Opublikował(a): Karwowski Andrzej
  • Zaakceptował(a): Karwowski Andrzej
  • Artykuł był czytany: 1941 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej