Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 167/04

z dnia: 27 lipca 2004 roku
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w przetargu nieograniczonym na wykonanie prac modernizacji ewidencji – założenie ewidencji budynków i lokali dla Miasta Łomża, woj. podlaskie.
ZARZĄDZENIE NR 167/04
PREZYDENTA MIASTA ŁOMŻY
z dnia 27 lipca 2004 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w przetargu nieograniczonym na wykonanie prac modernizacji ewidencji – założenie ewidencji budynków i lokali dla Miasta Łomża, woj. podlaskie.

§ 1

Na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r./ powołuje Komisję Przetargową w następującym składzie :

1. Jerzy Bittner - przewodniczący
2. Anna Rzędarska - sekretarz
3. Jerzy Kowalewski - członek


§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 1 do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:

1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej:
l koordynuje prace komisji;
l ustala propozycje zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu;
l akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
l akceptuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
l akceptuje propozycje treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści SIWZ;
l przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
l prowadzi sesję otwarcia ofert;
l składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
l przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego oraz pozostałych członków Komisji Przetargowej, o którym mowa w art. 17 ust. 2 Prawo zamówień publicznych;
l przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
l dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
l analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest;
l akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców i podawanych do wiadomo[ci publicznej dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.


2. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:
l przygotowuje ogłoszenia o zamówieniu;
l opracowuje specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
l przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;
l przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
l składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
l prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
l przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania w przypadkach określonych ustaw;
l przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustaw;
l dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
l przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
l przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie z SIWZ i ustaw Prawo zamówień publicznych;
l przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
l analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
l sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Obowiązki członków Komisji Przetargowej:
l proponują zakres przedmiotu zamówienia,
l podają informacje do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art. 22 ust1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
l przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
l składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
l prowadzą negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
l dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach określonych w art. 88 ustawy;
l dokonują oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
l analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.
§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie prace z dniem powołania.
2. Komisja zakończy prac w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę .

§ 6

Oddział Gospodarki Nieruchomościami UM w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .



Z up. PREZYDENTA MIASTA
mgr Marcin B. Sroczyński
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA
do dnia 13.11.2004 r
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 27 lip 2004 14:35
  • Opublikował(a): Jabłonowski Sławomir
  • Zaakceptował(a): Jabłonowski Sławomir
  • Artykuł był czytany: 1827 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej