Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie nr 228/04

z dnia: 1 grudnia 2004 roku
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na prac oszacowania wartości nieruchomości do ustalenia opłat adiacenckich i aktualizacji opłat rocznych użytkowania wieczystego gruntu w trybie art. 143 do art. 148 i art. 77 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
ZARZĄDZENIE NR 228/04
PREZYDENTA MIASTA ŁOMŻY
z dnia 1 grudnia 2004r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na prac oszacowania wartości nieruchomości do ustalenia opłat adiacenckich i aktualizacji opłat rocznych użytkowania wieczystego gruntu w trybie art. 143 do art. 148 i art. 77 ustawy o gospodarce nieruchomościami.

§ 1

Na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r./ powołuje Komisję Przetargową w następującym składzie :

1. Anna Rzędarska - przewodniczący
2. Sławomir Jabłonowski - sekretarz
3. Marianna Morawska - członek

§ 2

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 1 do niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:

1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej:
koordynuje prace komisji;
ustala propozycje zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu;
akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
akceptuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
akceptuje propozycje treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści SIWZ;
przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
prowadzi sesję otwarcia ofert;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego o którym mowa w art. 17 ust. 2 Prawo zamówień publicznych;
przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na protest;
akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców i podawanych do wiadomo[ci publicznej dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:
przygotowuje ogłoszenia o zamówieniu;
opracowuje specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;
przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z postępowania w przypadkach określonych ustaw;
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych ustaw;
dokonuje oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie z SIWZ i ustaw Prawo zamówień publicznych;
przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Obowiązki członków Komisji Przetargowej:
proponują zakres przedmiotu zamówienia,
podają informacje do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art. 22 ust1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;
składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
prowadzą negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje prowadzenie takich negocjacji;
dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach określonych w art. 88 ustawy;
dokonują oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.
§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2. Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych w § 3.

§ 5

1. Komisja rozpocznie prace z dniem powołania.
2. Komisja zakończy prac w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę.

§ 6

Oddział Gospodarki Nieruchomościami UM w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§ 7

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .


Z up. PREZYDENTA MIASTA
mgr Marcin B. Sroczyński
Zastępca Prezydenta Miasta
z dniem podpisania
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 2 gru 2004 15:01
  • Opublikował(a): Jabłonowski Sławomir
  • Zaakceptował(a): Jabłonowski Sławomir
  • Artykuł był czytany: 1660 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej