Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 28/04

z dnia: 15 lutego
w sprawie: zmieniające zarządzenie nr z dnia 16 czerwca 2003 w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Łomża , zmienionego zarządzeniem zmieniającym nr 103/04 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27 kwietnia 2004 roku
Na podstawie art. 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym tekst jednolity /Dz. U. Nr 142 z 2001 roku poz. 1591 z późniejszymi zmianami zarządzam co następuje:

& 1.

W zarządzeniu nr 91 /03 Prezydenta Miasta Łomza z dnia 16 czerwca 2003 roku w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Łomża wprowadzam następujące zmiany:
1. W & 12 w punkcie 6 dodaje się podpunkt ” Stanowisko do spraw wdrażania projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej”
2. W & 12 w punkcie 9 dodaje się podpunkt ” Oddział świadczeń rodzinnych”
3. W & 15 w punkcie 1 skreśla się wyrazy „jedno i wieloosobowe”
4. W & 19 w punkcie 2 po wyrazie „pełnomocnictw „ dodaje się wyrazy : „i upoważnień”
5. W & 19 w punkcie 36 do wyraz „ redagowanie” zastępuje się wyrazem „współredagowanie”
6. W & 19 dodaje się punkt 40 o treści „40. udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg ludności, analizowanie źródeł i przyczyn ich powstania oraz podejmowanie działań zmierzających do ich wyeliminowania”,
7. W & 21 w punkcie 13 skreśla się wyraz „rozpatrywanie” wyjaśnień i dodaje wyrazy „udzielanie wyjaśnień w sprawach”,
8. W & 21 w punkcie 27 po wyrazie „z wdrożeniem „dodaje się wyrazy „i utrzymaniem”
9. W & 22 części I kancelaria Prezydenta lit.E Biuro Prawne skreśla się punkt 7, a punkty 8-27 otrzymują numerację 7-26,
10. W & 22 części IN wydział budżetu i Skarbu Lit C oddział Budżetu Oświaty skreśla się punkty 1-20 i 25.,
11. W & 22 części VI wydział polityki Gospodarczej dodaje się zapis „Stanowisko do spraw wdrażania projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej
1. zachowanie procedur zawartych w podręczniku ogólnym wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego;
2. stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) przy udzielaniu zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
3. przygotowywanie oraz weryfikacja wniosków o płatność wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami faktur/innych dokumentów księgowych oraz potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami wyciągów bankowych potwierdzających dokonanie płatności;
4. odpowiednie zgodne z podręcznikiem wdrażania opisanie dokumentów księgowych;
5. kontrola przepływu środków finansowych oraz zgodności z umowami i kosztami projektu, a w szczególności:
– czy projekt jest realizowany zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu a poczynione wydatki dotyczą operacji faktycznie wykonanych,
– czy wydatki zostały faktycznie poniesione, a dokumentacja pomocnicza (tj. faktury lub dokumenty księgowe o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami poniesienia wydatków) jest dostępna,
– czy wydatki dotyczą projektu realizowanego zgodnie z przepisami prawa polskiego i wspólnotowego, w szczególności dotyczącymi konkurencji, zamówień publicznych ochrony środowiska oraz równości szans kobiet i mężczyzn,
– czy umowy/umowa z wykonawcą/wykonawcami jest/są zawierane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami dotyczącymi wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego,
– płatności na rzecz wykonawcy zostały dokonane w sposób prawidłowy,
– nie zachodzi przypadek nakładania się pomocy z funduszy europejskich (tj. projekt jest finansowany wyłącznie z jednego funduszu pomocowego UE)
6. prowadzenie odrębnego systemu księgowego ewidencjonującego środki pochodzące z funduszy UE;
7. przygotowywanie oraz weryfikacja sprawozdań wraz z załącznikami - okresowych, rocznych i końcowych z realizacji projektu i przekazywanie odpowiednim instytucjom;
8. odpowiada za prawidłową realizację projektu oraz jest zobowiązany do korygowania i usuwania błędów i nieprawidłowości;
9. stosowanie odpowiednich środków informowania i promocji w zależności od charakteru realizowanego projektu;
10. monitorowanie wdrażania projektów, kontrola wskaźników rezultatu oraz oddziaływania poprzez monitoring rzeczowy,
monitoring finansowy, kontrole na miejscu;
11. raportowanie wszelkich wykrytych nieprawidłowości zgodnie z wymogami dokumentu pt. „System informowania o nieprawidłowościach w zakresie wykorzystania funduszy strukturalnych”, zaakceptowanym przez Pełnomocnika Rządu do spraw Zwalczania Nieprawidłowości Finansowych na Szkodę Rzeczypospolitej lub Unii Europejskiej – Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej w dniu 20 lipca 2004 roku;
12. przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją projektów, w tym oryginały dokumentów poświadczających wydatki z udostępnianiem przez okres co najmniej 3 lat od wypłaty przez Komisję Europejską płatności salda końcowego dla ZPORR;
13. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z realizacją projektów do dnia 31 grudnia 2013 roku (wyjątek: dokumenty dotyczące udzielonej pomocy publicznej, które muszą być przechowywane przez okres co najmniej 10 lat od dnia zawarcia umowy o dofinansowanie projektu);
14. umożliwienie przeprowadzenia kontroli przeprowadzanych przez uprawnione jednostki,
15. udzielanie wszelkich informacji dotyczących realizowanego projektu oraz wykonania zaleceń pokontrolnych;
16. realizacja tematyczna i odpowiedzialność merytoryczna za przygotowanie i aktualizację treści zawartych na miejskiej stronie internetowej wynikających z realizacji zadań własnych;
17. opracowywanie sprawozdań z realizacji projektów na wniosek radnych i potrzeby innych jednostek;”
12. W & 22 w części IX Wydział polityki Społecznej litera D w tytule wyraz „dodatków” zastępuje się wyrazem „świadczeń”,
13. w & 22 w części XIV Straż Miejska dodaje się punkt 16 o treści: „16. prowadzenie zadań związanych z obsługą fotoradaru” zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o drogach publicznych i w kodeksie wykroczeń ,
14. w & 22 w części XV Wydział Komunikacji dotychczasowa treść punktu 11 otrzymuje brzmienie „prowadzenie spraw wynikających z systemu elektronicznego przesyłania danych do wydawania praw jazdy i dowodów rejestracyjnych
15. w & 22 w części XV Wydział Komunikacji dotychczasowa treść punktu 32 otrzymuje brzmienie „32. Przekazywanie danych do CEPiK”,
16. w & 23 w punkcie 4 skreśla się wyrazy: „sekretarz, skarbnik”,
17. w & 23 dotychczasowa treść punktu 15 otrzymuje zapis:” „15. Dla celów kontrolnych związanych z wykonaniem zadań objętych uchwałami wydziały raz na kwartał przedkładają informację i realizacji uchwał. Zbiorcza informacje opracowuje sekretarz”,
18. w & 23 dodaje się punkt 16 treści: „16Dekretację przekazanych Prezydentowi uchwał przeprowadza Sekretarz”,
19. w & 24 po wyrazach „prezydenta i” dodaje się wyrazy: „naczelnika wydziału, w którym opracowano dokument”,
20. w & 26 dotychczasowa treść punktu 12 zastępuje się zapisem: „12. Odpowiedzi na skargi podpisuje Prezydent Miasta lub zastępca stosownie do podziału obowiązków”.

& 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
& 3.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 24 mar 2005 12:25
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1883 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej