Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 257/20

z dnia: 23 września
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Miasto Łomża. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” zarządzam co następuje:

 

§ 1

Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn.: Miasto Łomża. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.

powołuję Komisję Przetargową w składzie:


  1. Katarzyna Mścichowska      - przewodniczący
  2. Dariusz Boryszewski           - zastępca przewodniczącego
  3. Przemysław Chełstowski      - sekretarz
  4. Marta Muczyńska                - członek
  5. Anna Biała                          - członek 

§ 2

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 27.03.2015 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej


  1. Obowiązki Przewodniczącego Komisji przetargowej:

a)       koordynuje pracę Komisji, w tym:

-        wyznacza terminy posiedzeń Komisji,

-        nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,

b) akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

-        projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych dla prowadzonego postępowania;

c)przewodniczy posiedzeniom Komisji;

d) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;

e) informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

f)  wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;

g) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;

h) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku    z toczącym się postępowaniem;

i)  dokonuje analizy i oceny ofert; w szczególności oceny wykonawców pod kątem spełnienia wymagań formalnoprawnych;

j)  dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

k) analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / wnoszone odwołania;

l)  aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. 


  1. Obowiązki Zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:

a)    zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;

b)odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:

-        wzór umowy,

-        propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu

-        przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,

-        projekt ogłoszenia o zamówieniu,

-        projekt SIWZ,

-        dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia

-        udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści SIWZ, modyfikacje SIWZ,

-        zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia

-        należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu podpisania umowy;

c) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;

d) przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;

e) dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22 ust.1 i 1b ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów ofertowych, poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

f)  dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

g) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i opiniuje przygotowywane propozycje odpowiedzi. 


  1. Obowiązki Sekretarza Komisji przetargowej:

a)    przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu;

b)    opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

c)    przygotowuje projekt wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i przekazuje je wykonawcom;

d)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art.17 ust 1 ustawy;

e)    dokonuje analizy i oceny ofert;

f)     przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu Wykonawcy z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;

g)    przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach przewidzianych ustawą;

h)    dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert

i ich znaczenie, określone w SIWZ;

i)   przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;

j)   przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie z SIWZ i ustawą;

k) dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień
i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy;

l) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi;

     m) opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję;

n) sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację    postępowania w sprawie udzielenia zamówienia. 


  1. Obowiązki Anny Białej:

a)    składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust.1;

b)    dokonuje oceny spełniania przez wykonawców warunku udziału w postepowaniu oraz przeprowadza sprawdzenie ofert w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, terminów i warunków realizacji umowy gwarancji i płatności;

c)    dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ,

d)    analizuje wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych na nie odpowiedzi. 


  1. Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:

a)    podają informacje do SIWZ, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1 i 1b ustawy;

b)    przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;

c)    składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;

d)    dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

e)    dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

f)     analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego/odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi.

 

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:


  1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
  2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.

 

§ 5


  1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
  2. Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
  3. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
  4. Osoba wskazana jako Sekretarz komisji kończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu.

 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

   z up. Prezydenta Miasta 

       mgr Andrzej Zdzisław Garlicki

       ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: środa, 23 wrz 2020 13:39
  • Wytwarzający informację: Zastępca Prezydenta Andrzej Z. Garlicki
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 684 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej