Zarządzenie Nr 259/20
Na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” powołuję Komisję przetargową w następującym składzie:
- Katarzyna Mścichowska - przewodniczący
- Rafał Wróblewski - zastępca przewodniczącego
- Marcin Milczarski - sekretarz
- Anna Biała - członek
§ 2
Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 27.03.2015 r. w sprawie stosowania zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 3
Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej
1) Przewodniczący Komisji w szczególności:
a) koordynuje pracę Komisji, w tym:
◦ wyznacza terminy posiedzeń Komisji,
◦ nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,
b) akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację, związaną
z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, właściwych dla prowadzonego postępowania;
c) przewodniczy posiedzeniom Komisji;
d) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków Komisji przetargowej
i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;
e) informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
f) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;
g) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;
h) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku
z toczącym się postępowaniem;
i) uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą.
2) Zastępca przewodniczącego Komisji przetargowej w szczególności:
a) zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;
b) odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania i akceptuje pod względem merytorycznym:
◦ wzór umowy,
◦ propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia,
◦ dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania,
◦ zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu jej zawarcia;
c) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy;
d) uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą.
3) Sekretarz Komisji w szczególności:
a) opracowuje projekt dokumentacji dotyczącej zamówienia;
b) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
c) uczestniczy w negocjacjach z wykonawcą.
d) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z akceptacją wyników postępowania lub
o unieważnieniu postępowania;
e) przygotowuje korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania,
f) dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień
i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania;
g) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi;
h) opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję;
i) sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;
j) wykonuje czynności obsługowo - biurowe.
4) Obowiązki pozostałych członków:
a) składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust 1 ustawy;
c) uczestniczą w negocjacjach z wykonawcą.
d) analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego / odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi.
§ 4
Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:
1) Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania.
2) Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3.
§ 5
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja zakończy pracę z dniem zawarcia umowy lub unieważnienia postępowania.
3. Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z up. Prezydenta Miasta
mgr Andrzej Zdzisław Garlicki
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA