Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 285/20

z dnia: 19 października
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa Sali Gimnastycznej wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Łomży.

Na podstawie Art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” zarządzam co następuje.

§ 1

Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania pn. „Budowa Sali Gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Łomży”. 

powołuję Komisję Przetargową w składzie : 




  1. Katarzyna Mścichowska

-        przewodniczący


  1. Lech Dobrowolski

-        zastępca przewodniczącego


  1. Marcin Milczarski

-        sekretarz


  1. Anna Biała

-        członek


  1. Marcin Bączek

-        członek


  1. Marek Sobieszuk

-        członek

 § 2

Komisja przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem pracy, stanowiącym Zał. nr 2 do Zarządzenia Nr 91/15 Prezydenta Miasta Łomży z dnia 27.03.2015 r. (ze zm. wynikającymi z Zarządzenia Nr 268/20 z dnia: 5.10.2020 r.) w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża oraz  przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 3

Zakres obowiązków członków Komisji przetargowej

1. Obowiązki Przewodniczącego Komisji przetargowej:

   a) koordynuje pracę Komisji, w tym:

       - wyznacza terminy posiedzeń Komisji,

     - nadzoruje prawidłowy i terminowy przebieg postępowania oraz prowadzenia  

       dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,

   b) akceptuje wybór trybu postępowania o udzielenie zamówienia i dokumentację,

       związaną z przygotowaniem postępowania pod względem zgodności z przepisami

       ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności:

         - projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentów, właściwych

           dla prowadzonego postępowania;

   c) przewodniczy posiedzeniom Komisji;

   d) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art.

       17 ust. 1 ustawy oraz odbiera takie oświadczenia od pozostałych członków Komisji

       przetargowej i Kierownika zamawiającego – zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy;

   e) informuje Kierownika zamawiającego o problemach, związanych z pracami Komisji                

       w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

   f) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o dokonanie zmian w składzie Komisji;

   g) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o powołanie biegłego;

   h) wnioskuje w uzasadnionych przypadkach o wydanie opinii radcy prawnego w związku    

       z toczącym się postępowaniem;

   i) dokonuje analizy i oceny ofert; w szczególności oceny wykonawców pod kątem

       spełnienia wymagań formalnoprawnych;

     j) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert              

         i ich znaczenie, określone w SIWZ;

     k) analizuje: wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności

         Zamawiającego / wnoszone odwołania;

     l) aprobuje propozycje pism i dokumentów, wysyłanych do wykonawców, Urzędu

         Zamówień Publicznych i podawanych do wiadomości publicznej, dotyczące

         prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2. Obowiązki Zastępcy przewodniczącego Komisji przetargowej:

   a) zastępuje i wykonuje zadania przewodniczącego Komisji podczas jego nieobecności;

   b) odpowiada za przygotowanie merytorycznej części dokumentacji postępowania

       i akceptuje pod względem merytorycznym:

       - wzór umowy,

       - propozycję zakresu przedmiotu zamówienia i dokumenty, wymagane do opisu

         przedmiotu zamówienia oraz wartość zamówienia przed ogłoszeniem o zamówieniu,

       - projekt ogłoszenia o zamówieniu,

       - projekt SIWZ,

       - dokumenty, właściwe dla prowadzonego postępowania, np. propozycję wyjaśnienia

           udzielanego wykonawcom, dotyczącego treści SIIWZ, modyfikacje SIWZ,

       - zaproszenie wykonawcy do podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia

           należytego jej wykonania – w przypadku żądania – najpóźniej w dniu podpisania

           umowy;

     c) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa

         w art. 17 ust. 1 ustawy;

     d) przyjmuje wyjaśnienia wykonawców, dotyczące treści złożonych ofert;

     e) dokonuje analizy i oceny ofert, w szczególności oceny spełniania przez wykonawców

         warunków udziału w postępowaniu, zwłaszcza w zakresie o którym mowa w art. 22

         ust.1 i 1b ustawy oraz przeprowadza sprawdzenie ofert, w szczególności kosztorysów

         ofertowych, poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki

         rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek

         oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych

         warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty ;

     f) dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert

         i ich znaczenie, określone w SIWZ;

     g) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy

         czynności Zamawiającego / odwołania i opiniuje przygotowywane propozycje

 

3. Obowiązki Sekretarza Komisji przetargowej:

     a) przygotowuje ogłoszenie o zamówieniu;

     b) opracowuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

     c) przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;

     d) przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz

         pkt dotyczącego przedmiotu zamówienia i opisu sposobu obliczenia ceny oferty                    

         i przekazuje je wykonawcom;

     e) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa

         w art.17 ust 1 ustawy;

       f) dokonuje analizy i oceny ofert;

     g) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy

         z postępowania, w przypadkach określonych ustawą;

     h) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty, w przypadkach

         przewidzianych ustawą;

       i) dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert

         i ich znaczenie, określone w SIWZ;

       j) przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru oferty

         najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;

     k) przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia

         o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych odwołaniach, wyniku

         postępowania i inną korespondencję, dotyczącą prowadzonego postępowania, zgodnie  

         z SIWZ i ustawą;

     l) dokonuje upublicznienia, zgodnie z wymogami ustawy, dokumentów, zawiadomień

         i informacji, dotyczących prowadzonego postępowania, np. ogłoszenie o zamówieniu,

         SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o zawarciu umowy;

   m) przyjmuje i analizuje wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy

         czynności Zamawiającego / odwołania i przygotowuje ewentualne odpowiedzi;

   n) opracowuje projekty wszelkich innych dokumentów, przygotowywanych przez Komisję;

   o) sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumentację

       postępowania w sprawie udzielenia zamówienia;

 

4. Obowiązki Anny Białej:

   a) składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art.  

       17 ust.1;

   b) dokonuje oceny spełniania przez wykonawców warunku udziału w postepowaniu oraz

       przeprowadza sprawdzenie ofert w szczególności sprawdzenie ofert pod względem  

       rachunkowym, terminów i warunków realizacji umowy gwarancji i płatności;

   c) dokonuje oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert                

       i ich znaczenie, określone w siwz;

   d) analizuje wnoszone informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności

       Zamawiającego / odwołania i uczestniczy w przygotowaniu ewentualnych na nie

 

5. Pozostali członkowie Komisji przetargowej w szczególności:

a)    przygotowują kosztorysy inwestorskie i ustalają wartość zamówienia odpowiedniej branży, w  której sprawują funkcję inspektora nadzoru;

b)    podają informacje do SIWZ, dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1 i 1b ustawy;

c)    przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i sposobu obliczenia ceny oferty;

d)    składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa                  w art. 17 ust 1 ustawy;

e)    dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, w szczególności sprawdzenie ofert pod względem rachunkowym, w tym terminów i warunków realizacji umowy, gwarancji i płatności, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście ofert, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

f)     dokonują oceny ofert, nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria oceny ofert i ich znaczenie, określone w SIWZ;

g)    analizują wnoszone: informacje o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego/odwołania i uczestniczą w przygotowaniu ewentualnych odpowiedzi.

§ 4

Odpowiedzialność członków Komisji przetargowej:

1. Przewodniczący Komisji przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie

   i przeprowadzenie postępowania.

2. Wszyscy członkowie Komisji przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane

   czynności w zakresie powierzonych im obowiązków, określonych w § 3. 

§ 5

Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.


  1. Komisja zakończy pracę z dniem prawomocnego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
  2. Wydział Inwestycji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
  3. Osoba wskazana jako Sekretarz komisji kończy pracę z dniem zatwierdzenia protokołu.

 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

z up. PREZYDENTA MIASTA

mgr Andrzej Zdzisław Garlicji

ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA

 

  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: poniedziałek, 19 paź 2020 14:43
  • Wytwarzający informację: Zastępca Prezydenta Andrzej Z. Garlicki
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 638 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej