Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 2/05

z dnia: 11 stycznia
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych.
§1
Na podstawie art. 19, 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych /Dz. U. Nr 19, póz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r./ powołuje Komisję Przetargową
w następującym składzie :
1. Jan Zawistowski - przewodniczący
2. Krystyna Wojtkowska - sekretarz
3. Wiesław Doda - członek
§2
Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym Zał. nr 1 do
niniejszego Zarządzenia i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
§3
Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
1. Obowiązki przewodniczącego Komisji Przetargowej:
•koordynuje prace komisji;
•ustala propozycje zakresu przedmiotu zamówienia i akceptuje wartość zamówienia
przed ogłoszeniem o zamówieniu;
•akceptuje projekt ogłoszenia o zamówieniu;
•akceptuje projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
•akceptuje propozycje treści wyjaśnienia udzielanego wykonawcom dotyczące treści
SIWZ;
•przewodzi negocjacjom z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji;
•prowadzi sesję otwarcia ofert;
•składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
•przyjmuje pisemne oświadczenie kierownika zamawiającego o którym mowa w art. 17
ust. 2 Prawo zamówień publicznych;
•przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert;
•dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu;
•analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowywane propozycje odpowiedzi na
protest;
•akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców i podawanych
do wiadomo[ci publicznej dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia.
2. Obowiązki sekretarza Komisji Przetargowej:
•przygotowuje ogłoszenia o zamówieniu;
•opracowuje specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
•przygotowuje kopie SIWZ i przekazuje je wykonawcom;
•przygotowuje wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz
pkt. dotyczącego opisu sposobu obliczenia ceny oferty i przekazuje je wykonawcom;
•składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
•prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji;
•przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy z
postępowania w przypadkach określonych ustaw;
•przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o odrzucenie oferty w
przypadkach przewidzianych ustaw;
•dokonuje oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
•przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycji wyboru oferty
najkorzystniejszej lub o unieważnieniu postępowania;
•przygotowuje dla wykonawców w zależności od okoliczności zawiadomienia
o wykluczeniu z postępowania, odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku
postępowania i innej korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania zgodnie
z SIWZ i ustaw Prawo zamówień publicznych;
•przygotowuje ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
•analizuje wnoszone protesty i przygotowuje odpowiedzi na protest;
•sporządza pisemny protokół postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Obowiązki członków Komisji Przetargowej:
•proponują zakres przedmiotu zamówienia,
•podają informacje do SIWZ dotyczące sposobu obliczenia ceny oferty, kryteriów
spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykonawców określonego w art. 22
ust1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
•przygotowują i udzielają wyjaśnień wykonawcom w zakresie przedmiotu zamówienia i
sposobu obliczenia ceny oferty;
•składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa
w art. 17 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
•prowadzą negocjacje z wykonawcami, w przypadkach gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji;
•dokonują oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
oraz przeprowadzają sprawdzenie ofert, poprawiają oczywiste omyłki pisarskie w tekście
ofert omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w przypadkach określonych w art. 88
ustawy;
•dokonują oceny ofert niepodlegających odrzuceniu;
•analizują wnoszone protesty i uczestniczą w przygotowaniu odpowiedzi na protest.
§4
Odpowiedzialność członków Komisji Przetargowej:
1. Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przygotowanie i
przeprowadzenie postępowania.
2. Pozostali członkowie Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane
czynności w zakresie powierzonych im obowiązków określonych w § 3.
§5
1. Komisja rozpocznie prace z dniem powołania.
2. Komisja zakończy prac w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę .
§6
Oddział Gospodarki Nieruchomościami UM w Łomży zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§7
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta.
§8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .


Z up. PREZYDENTA MIASTA
mgr Marcin B. Sroczyński
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: czwartek, 6 paź 2005 13:01
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1550 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej