Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie nr 166/05

z dnia: 6 października 2005 r
w sprawie: zmieniające Zarządzenie Prezydenta Miasta nr 25/04 z dnia 4 lutego 2004 r w sprawie : zapewnienia przestrzegania procedur kontroli finansowej oraz zasad gospodarowania środkami publicznymi pod względem legalności , gospodarności i celowości w Urzędzie Miejskim w Łomży.
Na podstawie art. 35 a ust .3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r o finansach
publicznych (z 2003 Dz. U nr 15 , poz. 148 , z późniejszymi zmianami ) zarządzam co następuje :

§ 1

1 W załączniku nr 1 określającym szczegółowe zasady gospodarowania
środkami publicznymi pod względem celowości ,gospodarności i legalności ,
w II części dotyczącej zasad wstępnej oceny celowości wydatków ponoszonych
w związku z realizacją zadań w tym wydatków ponoszonych w związku
z funkcjonowaniem jednostki w pkt 2.5 wyznaczam Sekretarza Miasta do
oceny celowości wydatków związanych z funkcjonowaniem jednostki w zakresie . wynagrodzeń wynikających z umowy ze stosunku pracy oraz innych umów
cywilno prawnych ( zlecenia , o dzieło ) .

2 W ustalonej procedurze kontroli finansowej związanych z gromadzeniem i
rozdysponowaniem środków publicznych ( gospodarka kasowa i dyspozycja
środkami pieniężnymi ) oraz procesów związanych z kontrolą i
gospodarowaniem rzeczowymi składnikami majątkowymi - zgodnie z
załącznikiem nr 2 - w miejsce stanowiska „ Naczelnik Kancelarii Prezydenta „ , .
wskazuję stanowisko „ Sekretarz Miasta „

3.Dokonuję zmian w wykazie pracowników uprawnionych do prowadzenia
wstępnej oceny celowości gospodarności i legalności zaciągania zobowiązań
finansowych i dokonywania wydatków - załącznik nr 3 .
Cofam uprawnienia do prowadzenia wstępnej oceny celowości gospodarności
i legalności Panu Andrzejowi Czechowskiemu.
Wyznaczam Panu Janowi Zawistowskiemu nowe zadania do prowadzenia
wstępnej oceny celowości , gospodarności i legalności zaciągania zobowiązań
finansowych i dokonywania wydatków oraz określam rodzaj dokumentów do
sprawdzenia i umieszczenia adnotacji „ wydatek jest uzasadniony pod względem
celowościowym, gospodarczym i legalnym „ tj.
listy płac , delegacje służbowe , lista wypłat ryczałtów za korzystanie z
prywatnych pojazdów do celów służbowych .


4. Ustalam osoby uprawnione do bieżącej kontroli dokonywanych wydatków ze
środków publicznych załącznik nr 4.

5. Ustalam wykaz pracowników odpowiedzialnych za prawidłową gospodarkę
drukami ścisłego zarachowania - załącznik nr 5.

6 Ustalam rodzaj dokumentu , miejsce tworzenia, rodzaj kontroli i terminy
przekazywania do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego
- załącznik nr 6.

7 Ustalam wykaz osób uprawnionych do wystawiania faktur VAT
- załącznik nr 7.

§ 2

Zarządzenie do wykonania otrzymują :
Zastępcy Prezydenta Miasta , Skarbnik Miasta , Sekretarz Miasta , Naczelnicy
Wydziałów , każdy stosownie do zakresu swojej działalności .

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: piątek, 9 gru 2005 08:03
  • Opublikował(a): Chętnik Aneta
  • Zaakceptował(a): Chętnik Aneta
  • Artykuł był czytany: 1610 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej