Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zarządzenie Nr 206/05

z dnia: 19 grudnia
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania oceny i wyboru oferty na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Łomży.
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177) zarządzam co następuje:
§ 1

Powołuję Komisję Przetargową w następującym składzie:
1/ Kazimierz Prószyński - Przewodniczący Komisji
2/ Barbara Jórz - - Sekretarz Komisji
3/ Wiesława Kolasińska - Członek Komisji

§ 2

Do zadań Komisji Przetargowej należy:
1/ ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu,
2/ badanie i ocena ofert,
3/ przedstawienie Prezydentowi Miasta:
a/ ewentualnych propozycji wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty,
b/ ewentualnego wniosku o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
4/ przedstawienie Prezydentowi Miasta propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty.

§ 3

W realizacji zadań określonych w § 2 oraz precyzowaniu ocen Komisja stosuje ustalenia zawarte w „Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Łomży” z dnia 5 grudnia 2005 roku.
§ 4

Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej:
1/ Przewodniczący Komisji:
- koordynuje pracę komisji,
-prowadzi sesję otwarcia ofert,
-dokonuje oceny ofert nie podlegających odrzuceniu,
-przyjmuje wyjaśnienia wykonawców dotyczące treści złożonych ofert,
-analizuje wnoszone protesty i akceptuje przygotowane propozycje odpowiedzi,
-akceptuje propozycje pism i dokumentów wysyłanych do wykonawców,
-składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności o których mowa w art. 17, ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
-przyjmuje pisemne oświadczenia o których mowa w art. 17 ust. 2 od pozostałych członków
Komisji,
2/ Sekretarz Komisji:
-przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta o wykluczeniu wykonawcy lub odrzucenia
oferty w przypadkach określonych ustawą,
-przygotowuje wniosek do Prezydenta Miasta z propozycją wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu przetargu,
-przygotowuje dla wykonawców ewentualne zawiadomienia o wykluczeniu z postępowania,
odrzuceniu oferty, wniesionych protestach, wyniku postępowania i innej korespondencji
dotyczącej prowadzonego postępowania,
-sporządza pisemny protokół z postępowania o udzielenie zamówienia
-składa pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności o których mowa w art. 17
ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
3/ Członkowie Komisji:
-dokonują oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz
przeprowadzają sprawdzenie ofert,
-dokonują oceny ofert nie podlegających odrzuceniu,
-analizują ewentualne protesty,
- składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności o których mowa w art. 17
ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
§ 5

Upoważniam Przewodniczącego Komisji do zasięgania w koniecznych przypadkach opinii ekspertów.

§ 6

Odpowiedzialność członków komisji Przetargowej:
1/ Przewodniczący Komisji odpowiada za sprawne przygotowanie i przeprowadzenie postępowania,
2/ Członkowie Komisji odpowiadają indywidualnie za wykonane czynności w zakresie powierzonych im
obowiązków określonych w § 3 i 4.
§ 7

Ogłoszenie wyniku przetargu nastąpi po zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta propozycji Komisji co do wyniku przetargu i wyboru najkorzystniejszej oferty.

§ 8

1/ Komisja rozpocznie swą pracę z dniem powołania,
2/ Komisja zakończy swą pracę w dniu podpisania umowy przez wybranego wykonawcę.

§ 9

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.






  • Data dodania:
  • Data upublicznienia: wtorek, 20 gru 2005 13:08
  • Opublikował(a): Aldona Zientalska
  • Zaakceptował(a): Aldona Zientalska
  • Artykuł był czytany: 1495 razy
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej