Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Zaproszenie na VII Zwyczajną Sesję Rady Miejskiej Łomży w dniu 27 marca 2019 r.

Uprzejmie informuję, że dnia 27 marca 2019 roku /środa/ o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 14 rozpoczną się obrady VII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej Łomży.

Proponowany porządek obrad:

 

  1. Przyjęcie protokołu z obrad VI sesji Rady Miejskiej Łomży.

 

  1. Informacja o pracy Prezydenta w miesiącu lutym 2019 r. /druk nr 93/

 

  1. Ocena stanu bezpieczeństwa, porządku i spokoju publicznego w mieście za 2018 rok. Wnioski i prognozy na rok bieżący w oparciu o informacje:

a)     Komendanta KMPSP /druk nr 83/1/

b)    Komendanta KMP /druk nr 83/3/

c)     Inspektora ITD /druk nr 83/2/

d)    Komendanta Straży Miejskiej /druk nr 83/ - wiodąca Komisja Bezpieczeństwa

 

  1. Informacja o stanie bezpieczeństwa na drogach w granicach Miasta Łomży /druk nr 91/ - wiodąca Komisja Bezpieczeństwa

 

  1. Analiza funkcjonowania MPEC oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w ciepło /druk nr 103/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej

 

  1. Analiza funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej (MPWiK) oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w wodę. Zatwierdzenie wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Kanalizacyjnych na terenie miasta Łomży na lata 2019 – 2022 /druk nr 99, 99A, 99/1/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej

 

  1. Podjęcie uchwał:

 

a)   w sprawie zmiany w Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Łomża na lata 2019 - 2031 /druk nr 101, 101A/

 

b)  w sprawie zmian w budżecie miasta Łomża na rok 2019 /druk nr 102, 102A/ - wiodąca Komisja Finansów i Skarbu Miasta

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży, przy ul. Zjazd i przy ul. Sybiraków /druk nr 98, 98A/ - wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej

 

  1. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr 92/XIX/03 Rady Miejskiej Łomży z dnia 24 września 2003 r. w sprawie ustanowienia opłat targowych oraz poboru opłaty targowej w formie inkasa, określenia inkasentów i wysokości prowizji za inkaso opłaty targowej (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2003 r. Nr 109 poz. 2032) /druk nr 96,96A/ - wiodąca Komisja Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego

 10. Podjęcie uchwały w sprawie finansowania zadań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w 2019 roku /druk nr 88, 88A/ - wiodąca Komisja Rodziny, Pomocy Społecznej i Zdrowia

 11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli szkół, przedszkoli i placówek prowadzonych przez Miasto Łomża /druk nr 90, 90A/ - wiodąca Komisja Edukacji i Kultury

 12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Łomża na lata 2017-2023 - wiodąca Komisja Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego

 13. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Łomża /druk nr 108, 108A/ - wiodąca Komisja Edukacji i Kultury

 14. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr 559/LX/18 rady Miejskiej Łomży z dnia 17 października 2018 r. w sprawie ustalenia obowiązujących w 2019 roku stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu /druk nr 109, 109A/ - wiodąca Komisja Bezpieczeństwa

 15. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr 43/X/94 z dnia 28 grudnia 1994 r. w sprawie utworzenia osiedli miejskich /druk nr 92,92A/

 16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie herbu Miasta Łomży na sztandarze 18 Dywizji Zmechanizowanej w Siedlcach /druk nr 94, 94A/ - wiodąca Komisja Edukacji i Kultury

 17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie herbu Miasta Łomży na Oznace Wojskowej Komendy Uzupełnień w Łomży /druk nr 95, 95A/ - wiodąca Komisja Edukacji i Kultury

 18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania stałych komisji Rady Miejskiej Łomży, ustalenia ich przedmiotu działania oraz składów osobowych/druk nr 110, 110A/

 19. Ocena realizacji Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Innych Uzależnień za 2018 rok /druk nr 85/- wiodąca Komisja Rodziny, Pomocy Społecznej i Zdrowia

 20. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej za 2018 r. Ocena funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2018 r. /druk nr 86/ - wiodąca Komisja Rodziny, Pomocy Społecznej i Zdrowia

 21. Ocena funkcjonowania Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Łomży za 2018 r. /druk nr 84/ - wiodąca Komisja Rodziny, Pomocy Społecznej i Zdrowia

 22. Ocena funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej za 2018 rok. /druk nr 87/ - wiodąca Komisja Rodziny, Pomocy Społecznej i Zdrowia

 23. Rozpatrzenie sprawozdań Komisji Skarg, Wniosków i Petycji /druk nr 106, 106A, 107, 107A/

 24. Zajęcie stanowiska w sprawie pism skierowanych do Rady.

 25. Sprawy różne.

 

Informując o powyższym proszę o wzięcie udziału w obradach.

Nadmieniam, że protokół z obrad VI sesji jest do wglądu Państwa Radnych w Biurze Rady.

                                                                                                                                  Przewodniczący

                                                                                                                             Rady Miejskiej Łomży

 

                                                                                                                                                Jan Olszewski

                                                                                                  

  • Data powstania: Data powstania: wtorek, 19 mar 2019 13:43
  • Data opublikowania: wtorek, 19 mar 2019 14:00
  • Data edycji: środa, 20 mar 2019 14:39
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej