Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Oddział Budżetu

Kierownik - Renata Nerkowska tel. (86) 215-67-66 pok.114
e-mail: wydzial.fn@um.lomza.pl


1. Anna Mierwińska - Główny specjalista

pok. nr 111, tel. (86) 215 67 67

 

2. Marzena Górska - Inspektor

pok. nr 111, tel. (86) 215 67 67

 

3. Justyna Kosiorek - Pomoc administracyjna

pok. nr 111, tel. (86) 215 67 67

 

4. Elżbieta Cyndzas - Główny specjalista

pok. nr 112, tel. (86) 215 67 71

 

5. Aneta Chętnik - Główny specjalista

pok. nr 112, tel. (86) 215 67 70

 

6. Katarzyna Gubik - Czajkowska - Inspektor

pok. nr 112, tel. (86) 215 67 71

 

7. Marta Wierciszewska - Główny specjalista

pok. nr 113, tel. (86) 215 67 72

 

8. Marta Roszczewska - Inspektor

pok. nr 113, tel. 215 67 72

 

9. Elwira Chojnowska - Inspektor

pok. nr 120, tel. (86) 215 67 74

 

10. Bożena Liżewska - Inspektor

pok. nr 120, tel. (86) 215 67 74

 

13. Joanna Fiedorowicz - Inspektor

pok. nr 120, tel. (86) 215 68 86

 

14. Aneta Góralczyk - Pomoc administracyjna

pok. 120. tel. (86) 215 67 64

 

 

 

 

 

§ 28 Regulaminu Organizacyjnego UM w Łomży 

 

Do zadań Oddziału Budżetu należy całość spraw związanych z planowaniem, realizacją i sprawozdawczością budżetową, a także nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej oraz prowadzenie spraw związanych z zaciąganiem długoterminowych kredytów, emisją obligacji miejskich i innych wieloletnich zobowiązań finansowych gminy, a ponadto opracowywanie planów ich spłat oraz prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zadań finansowanych z budżetu gminy oraz środków specjalnych, a w szczególności:

 

1) opracowywanie projektu budżetu Miasta z wymaganym stopniem szczegółowości,

 

2) koordynowanie i nadzorowanie prac nad budżetem w stopniu objętym procedurą uchwaloną przez Radę,

 

3) opracowywanie planu dochodów i wydatków zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej,

 

4) koordynowanie i nadzorowanie prac nad przygotowaniem planów finansowych gminnych jednostek budżetowych i zakładów budżetowych,

 

5) analizowanie wniosków i opracowywanie projektów zmian w budżecie Miasta w ciągu roku budżetowego,

 

6) wykonywanie zadań, wynikających z pełnienia przez wydział funkcji głównego dysponenta środków budżetowych poprzez:

 

a) przekazywanie środków pieniężnych na rachunki bieżące gminnych jednostek budżetowych, przeznaczonych na pokrycie wydatków realizowanych w ramach ich planów finansowych,

 

b) przekazywanie dotacji z budżetu Miasta jednostkom organizacyjnym oraz innym jednostkom i organizacjom korzystającym z dotacji określonych w budżecie Miasta,

 

7) prowadzenie ewidencji dochodów budżetu Miasta wg źródeł, w tym: dochody własne, udziały w podatkach gromadzonych centralnie, subwencje, dotacje z budżetu państwa i innych jednostek samorządowych,

 

8) prowadzenie ewidencji wydatków budżetu Miasta wg kierunków finansowania,

 

9) prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z wymogami ministra finansów, GUS, a także windykacji należności budżetu Miasta do rozliczeń z jednostkami organizacyjnymi oraz instytucjami zasilającymi budżet Miasta,

 

10) przygotowywanie projektów planów i analiz, w szczególności:

 

a) wycinka budżetu Miasta w zakresie jego dochodów,

 

b) prognoz wieloletnich dochodów Miasta,

 

11) przyjmowanie i analizowanie okresowych sprawozdań od jednostek realizujących budżet,

 

12) opracowywanie zbiorczej sprawozdawczości z wykonania dochodów i wydatków budżetowych na potrzeby RIO, GUS, Prezydenta i Rady,

 

13) nadzór i bieżąca kontrola realizacji budżetu, a w szczególności uzyskiwania bieżących informacji o przyczynach odchyleń i przedkładanie wniosków w tej sprawie, 

 

14) analiza realizacji budżetu Miasta, jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych Miasta oraz przedkładanie wniosków,

 

15) podejmowanie stosownych działań i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej przez jednostki wykonujące budżet Miasta,

 

16) występowanie z wnioskami do komisji orzekającej w sprawach naruszenia dyscypliny budżetowej,

 

17) rozliczanie i prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez Miasto kredytów oraz ich spłat,

 

18) rozliczanie i prowadzenie ewidencji obligacji wyemitowanych przez Miasto i zobowiązań z tego tytułu oraz innych wieloletnich zobowiązań Miasta,

 

19) prowadzenie obsługi finansowo – księgowej wypłat dodatków mieszkaniowych i zasiłków rodzinnych,

 

20) prowadzenie księgowości inwestycyjnej,

 

21) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej,

 

22) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego i kontrolowanie inwentaryzacji, dokonywanie aktualizacji wartości środków trwałych,

 

23) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dotyczącej realizacji zadań ujętych w planie finansowym budżetu gminy, zadań Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sum depozytowych i wadiów, programów finansowanych ze środków unijnych,

 

24) sporządzanie sprawozdań, według zasad określonych przepisami o sprawozdawczości budżetowej,

 

25) rejestracja umów, zamówień, zleceń rodzących skutki finansowe,

 

26) kontrola dokumentów finansowych, przygotowanie ich do akceptacji,

 

27) zapłata zobowiązań krajowych i zagranicznych wynikających z zatwierdzonych dokumentów finansowych,

 

28) prowadzenie ewidencji udzielanych zaliczek oraz ich rozliczanie,

 

29) rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych,

 

30) sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych VAT z tytułu podatku od towarów i usług na podstawie wydziałowych rejestrów sprzedaży,

 

31) naliczanie wynagrodzeń,

 

32) rozliczanie umów zlecenia i o dzieło,

 

33) naliczanie diet radnym,

 

34) rozliczenie składek z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, sporządzanie deklaracji i regulowanie zobowiązań wobec ZUS,

 

35) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i regulowanie zobowiązań podatkowych wobec US, 

 

36) sporządzanie deklaracji rozliczeniowej oraz dokonywanie wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
37) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie inwentaryzacji,

 

38) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej dla GUS,

 

39) prowadzenie obsługi kasowej Urzędu poprzez przyjmowanie wpłat oraz realizację wypłat.

 

  • Data powstania: Data powstania: środa, 14 gru 2005 10:11
  • Data opublikowania: środa, 14 gru 2005 10:15
  • Data edycji: piątek, 15 cze 2007 13:30
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej