Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

zaproszenie na sesje wrześniową

Uprzejmie informuję, że dnia 26 września 2012 roku o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 14 rozpoczną się obrady XXVIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej Łomży.

Proponowany porządek obrad:

 

1.   Przyjęcie protokołu z obrad  XXVII sesji.

  

2.   Informacja o pracy Prezydenta w miesiącu sierpniu 2012 r. /druk 380/

  

3.   Składanie interpelacji i zapytań.

  

4.   Odpowiedź na interpelacje i zapytania.

  

5.   Ocena realizacji budżetu za I półrocze 2012 roku wraz z Informacją z kształtowania się wieloletniej prognozy finansowej, w tym przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz Informacją o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek kultury. /druk nr 374, 375, 376/ - wiodąca Komisja Finansów i Skarbu Miasta

  

6.   Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2012 /druk nr 385, 385A/ - wiodąca Komisja Finansów i Skarbu Miasta

  

7.   Ocena stanu bezpieczeństwa w szkołach i placówkach oświatowych /druk nr 383/ - wiodąca Komisja Bezpieczeństwa i Porządku

  

8.   Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcie założeń polityki społeczno – gospodarczej na rok 2013 /druk nr 377, 377A/ -  wiodąca Komisja Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego

  

9.   Podjęcie uchwały w sprawie podziału miasta Łomża na okręgi wyborcze /druk nr 389, 389A/

  

10.  Podjęcie uchwał:

  

a)     w sprawie nadania statutu Teatrowi Lalki i Aktora w Łomży /druk nr 384, 384A/

 

b)    w sprawie nadania statutu Łomżyńskiej Filharmonii Kameralnej im. Witolda Lutosławskiego w Łomży /druk nr 384, 384B/ - wiodąca Komisja Edukacji, Kultury i Dziedzictwa Kulturowego

  

11.  Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia oraz opłat i trybu ich pobierania dla osób samotnych oraz na rzecz osób w rodzinie, odpłatności za pobyt i wyżywienie w Klubie Seniora oraz zasad zwrotu wydatków na usługi opiekuńczo – lecznicze, pomoc rzeczową, zasiłki okresowe i celowe /druk nr 382, 382A/ - wiodąca Komisja Rodziny Opieki Społecznej i Zdrowia

  

12.  Informacja na temat zaawansowania budowy zaplecza socjalnego przy boisku piłkarskim ze sztucznej trawy przy ul. Zjazd /druk nr 386/ - wiodąca Komisja Sportu, Turystyki i Rekreacji

  

13.  Informacja na temat wydatków finansowych na stowarzyszenia sportowe, turystyczno-rekreacyjne oraz MOSiR /druk nr 388/ - wiodąca Komisja Sportu, Turystyki i Rekreacji

  

14.  Informacja z realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej  za pierwsze półrocze 2012 r. /druk nr 381/ - wiodąca Komisja Rodziny, Opieki Społecznej i Zdrowia

  

15.  Informacja o realizacji Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Patologii Społecznej za I półrocze 2012 r. /druk nr 378/ - wiodąca Komisja Rodziny, Opieki Społecznej i Zdrowia

  

16.  Informacja Prezydenta Miasta o stanie zagrożenia patologią w mieście (nikotynizm, alkoholizm, narkomania) wśród dzieci i młodzieży. Diagnoza problemów uzależnień i innych  zagrożeń społecznych dla Miasta Łomża /druk nr 387/ - wiodąca Komisja Rodziny, Opieki Społecznej i Zdrowia

   

17.  Zajęcie stanowiska w sprawie pism skierowanych do Rady.

  

18.  Sprawy różne.

  

Informując o powyższym proszę o wzięcie udziału w obradach.

 

Nadmieniam, że  protokół z obrad  XXVII sesji jest do wglądu Państwa radnych w Biurze Rady.

 

                                                                                                              Przewodniczący

 

                                                                                                       Rady Miejskiej Łomży

                                                                                                     Maciej Andrzej Borysewicz  
  • Data powstania: Data powstania: wtorek, 18 wrz 2012 15:14
  • Data opublikowania: środa, 19 wrz 2012 07:41
  • Data przejścia do archiwum: środa, 26 wrz 2012 07:31
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej