Zarządzenie Nr 48/05
z dnia: 25 marca
w sprawie: ustalenia zasad organizacji archiwum w Urzędzie Miejskim
w Łomży
Na podstawie art.34 ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 171 poz.1396 z późn. zm.) oraz § 7 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 91/2003 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 16.06.2003 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Łomży, z a r z ą d z a m co następuje:
§ 1.
Ustalam zasady organizacji i zakres działania archiwum zakładowego oraz zasady i tryb postępowania z dokumentacją w Urzędzie Miejskim w Łomży, w brzmieniu określonym w załączniku do zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
& 3
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 1.
Ustalam zasady organizacji i zakres działania archiwum zakładowego oraz zasady i tryb postępowania z dokumentacją w Urzędzie Miejskim w Łomży, w brzmieniu określonym w załączniku do zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
& 3
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.