Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Protokół nr 13/19 z dnia 23 października 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Zaproponował uzupełnienie porządku obrad o zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie likwidacji samorządowego zakładu budżetowego w celu zawiązania spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 12/19 z dnia 17 września 2019 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany przebiegu ulic: Bohdana Winiarskiego i Żwirowej w mieście Łomża – druk nr 258, 258 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2020 rok – druk nr 259, 259 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia stawek podatku od środków transporotowych – druk nr 259, 259 C. 5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży, przy ul. Sosnowej, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość - druk nr 263, 263A. 6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży, u zbiegu ulic gen. Władysława Sikorskiego i Senatorskiej - druk nr 264, 264 A. 7. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie likwidacji samorządowego zakładu budżetowego w celu zawiązania spółki z ograniczoną odpowiedzialnością – druk nr 281, 281 A. 8. Sprawy różne.
piątek, 15 lis 2019 12:45

Protokół nr 12/19 z dnia 27 września 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 11/19 z dnia 20 sierpnia 2019 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie przetargu, nieruchomości stanowiącej własność miasta Łomża, położonej w Łomży przy ul. Bartniczej – druk nr 237, 237 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zakwalifikowania zagospodarowania odpadów komunalnych, wysortowanych ze strumienia zmieszanych odpadów komunalnych i nieprzeznaczonych do składowania („frakcja wysokoenergetyczna”), do zadań własnych gminy – druk nr 242, 242 A. 4. Zaopiniowanie informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta Łomża za I półrocze 2019 roku w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 236. 5. Ocena zaawansowania inwestycji, w tym z udziałem środków unijnych. 6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia założeń polityki społeczno-gospodarczej miasta Łomża na 2020 rok w działach merytorycznie podległych Komisji. 7. Analiza funkcjonowania tras rowerowych jako elementu rekreacji i komunikacji. 8. Sprawy różne.
piątek, 15 lis 2019 12:44

Protokół nr 11/19 z dnia 20 sierpnia 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 10/19 z dnia 8 lipca 2019 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uprawnienia określonych grup osób do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami komunikacji miejskiej w Łomży – druk nr 214, 214 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków – druk nr 212, 212 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łomża – druk 211, 211 A. 5. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr 179/XXII/12 Rady Miejskiej Łomży z dnia 21 marca 2012 r. w sprawie określenia warunków udzielania bonifikaty i wysokości stawek procentowych przy sprzedaży lokali mieszkalnych wraz z udziałem w prawie własności gruntów zmienionej uchwałą nr 30/V/19 Rady Miejskiej Łomży z dnia 16 stycznia 2019 r. – druk nr 213, 213 A. 6. Informacja na temat funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego Miasta Łomża. 7. Sprawy różne.
poniedziałek, 9 wrz 2019 09:06

Protokół nr 10/19 z dnia 8 lipca 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 9/19 z dnia 24 czerwca 2019 r. 2. Analiza funkcjonowania Parku Przemysłowego Łomża Sp. z o.o. w 2018 roku – druk nr 198. 3. Analiza funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ZB w Łomży w 2018 roku – druk nr 194. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 5. Zaopiniowanie uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości. 7. Sprawy różne.
poniedziałek, 9 wrz 2019 09:04

Protokół nr 9/19 z dnia 24 czerwca 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 8/19 z dnia 27 maja 2019 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Geodetów – druk nr 179, 179 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Fabrycznej – druk nr 180, 180 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zjazd i przy ul. Sybiraków – druk nr 196, 196 A. 5. Sprawy różne.
poniedziałek, 9 wrz 2019 09:02

Protokół nr 8/19 z dnia 27 maja 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 7/19 z dnia 15 kwietnia 2019 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przygotowania projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków – druk nr 147, 147 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zawadzkiej i przy ul. Sybiraków – druk nr 152, 152 A. 4. Analiza możliwości pozyskiwania środków unijnych na inwestycje w Łomży i informacja na temat przygotowania inwestycji w celu złożenia wniosków o uzyskanie środków z funduszy zewnętrznych – druk nr 154. 5. Sprawy różne.
poniedziałek, 9 wrz 2019 09:00

Protokół nr 7/19 z dnia 15 kwietnia 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Radny Witold Chludziński wniósł o uzupełnienie porządku obrad o pkt – analiza funkcjonowania ZGO Sp. z o.o. w Łomży w 2018 roku. Zaproponował, aby był to pkt 8, przed projektami uchwał dotyczącymi gospodarowania odpadami komunalnymi. Komisja, w wyniku głosowania 12 głosami za – jednogłośnie, przyjęła wniosek radnego Chludzińskiego. Komisja przyjęła następujący porządek wraz z przyjętą poprawką: 1. Przyjęcie protokołu nr 6/19 z dnia 25 marca 2019 r. 2. Analiza funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji ZB w Łomży za 2018 rok i 3 m-ce 2019 roku – druk nr 126. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie likwidacji samorządowego zakładu budżetowego w celu zawiązania spółki z ograniczoną odpowiedzialnością – druk nr 133, 133 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zjazd i przy ul. Sybiraków – druk nr 134, 134 A. 5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zawadzkiej i przy ul. Sybiraków – druk nr 135, 135 A. 6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Świerkowej – druk nr 136, 136 A. 7. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2018 rok w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 115. 8. Analiza funkcjonowania Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Łomży w 2018 roku. 9. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty – druk nr 131, 131 A. 10. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – druk nr 129, 129 A. 11. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości – druk nr 130, 130 A. 12. Sprawy różne.
poniedziałek, 29 kwi 2019 14:28

Protokół nr 6/19 z dnia 25 marca 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Zaproponował zdjęcie z porządku obrad pkt-ów: 3 i 6 w związku z brakiem materiałów. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Radny Witold Chludziński stwierdził, że Komisja wielokrotnie zajmowała się gospodarką odpadami komunalnymi, były posiedzenia Komisji gdzie rozpatrywano podwyżkę opłat za śmieci i temat był omawiany bardziej szczegółowo niż przy analizie funkcjonowania ZGO. Uważa więc, że temat został wyczerpany i szkoda czasu, aby Komisja na następnym posiedzeniu zajmowała się tym tematem tym bardziej, że jest obecny Pan Prezes ZGO i może odpowiedzieć na wszystkie pytania. Andrzej Garlicki – Z-ca Prezydenta Miasta zdementował nieprawdziwe informacje jakoby któraś ze spółek nie udostępniała materiałów i informacji. Wszyscy radni, zgodnie z nową ustawą, mają prawo do wglądu w pewne dokumenty i zaprosił wszystkich do zapoznania się z materiałami oczywiście w określonej procedurze i podpisaniu oświadczenia o dostępie do dokumentów. Jeszcze raz podkreślił, że nieprawdą jest jakoby któraś ze spółek broniła lub uniemożliwiała dostępu do informacji. Przewodniczący Komisji stwierdził, że w związku z tym, że do Komisji nie dotarły materiały w formie analizy funkcjonowania spółki, które wypadało dostarczyć, podobnie jak informacji nt realizacji inwestycji w toku i obradowanie nad tymi tematami nie ma sensu. Dlatego też wnosi o zdjęcie tych punktów z porządku. Radny Witold Chludziński odnośnie pkt-u 6 zwrócił uwagę, że to nie jest omawianie kontynuacji inwestycji, to jest tylko informacja. Korzystając z obecności Naczelnika WIN na posiedzeniu Komisji zaproponował, aby dla naszego dobra, aby Pan Naczelnik udzielił informacji na jakim etapie jest realizacja inwestycji. Krzysztof Święcki – Naczelnik WIN stwierdził, że ma przygotowaną informację i za chwilę może przekazać ją wszystkim członkom Komisji i omówić poszczególne inwestycje. Przewodniczący Komisji poddał pod głosowanie wniosek o zdjęcie pkt-u 3 - analiza funkcjonowania ZGO Sp. z o.o. oraz gospodarki odpadami komunalnymi. Komisja, w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, poprawkę przyjęła. Następnie Przewodniczący Komisji poddał pod głosowanie wniosek o zdjęcie z porządku obrad pkt-u 6 – informacja nt realizacji inwestycji w toku. Komisja, w wyniku głosowania przy braku głosów za, 2 głosach przeciw i 8 głosach wstrzymujących, nie przyjęła wniosku, pozostawiają pkt 6 do realizacji. Komisja przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 5/19 z dnia 26 lutego 2019 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zjazd i przy ul. Sybiraków – druk nr 98, 98 A. 3. Analiza funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w ciepło - druk nr 103. 4. Analiza funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej (MPWiK) oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w wodę – druk nr 99/1. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Kanalizacyjnych na terenie miasta Łomży w latach 2019 – 2024 – druk nr 99, 99 A 5. Informacja na temat realizacji inwestycji w toku. 6. Sprawy różne.
poniedziałek, 29 kwi 2019 14:21

Protokół nr 5/19 z dnia 26 lutego 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Radny Wojciech Michalak, w imieniu Klubu Radnych Przyjazna Łomża, wniósł o uzupełnienie porządku obrad o pkt – zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie warunków udzielania bonifikat od opłat jednorazowych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Miasta Łomża w prawo własności gruntów i wysokości stawek procentowych bonifikat – druk nr 77, 77 A. Komisja, w wyniku głosowania 6 głosami za, przy 1 głosie przeciw i 2 głosach wstrzymujących, przyjęła poprawkę, a w dalszej części posiedzenia przyjęła następujący porządek posiedzenia: 1. Przyjęcie protokołu nr 4/19 z dnia 20 lutego 2019 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty – druk nr 72, 72 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie warunków udzielania bonifikat od opłat jednorazowych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Miasta Łomża w prawo własności gruntów i wysokości stawek procentowych bonifikat – druk nr 77, 77 A. 4. Sprawy różne.
poniedziałek, 29 kwi 2019 14:20

Protokół nr 4/19 z dnia 20 lutego 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek posiedzenia: 1. Przyjęcie protokołu nr 3/19 z dnia 15 stycznia 2019 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zbycie-oddanie w użytkowanie wieczyste, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Sosnowej, stanowiącej własność miasta Łomża, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość, a przeznaczona do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej – druk nr 47, 47 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zbycie-oddanie w użytkowanie wieczyste, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Sosnowej, stanowiącej własność miasta Łomża, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość, a przeznaczona do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej – druk nr 48, 48 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Sosnowej – druk nr 58, 58 A. 5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia trybu postępowania o udzielenie dotacji celowych dla rodzinnych ogrodów działkowych, sposobu ich rozliczania oraz kontroli realizacji dotowanych zadań – druk nr 57, 57 A. 6. Dyskusja nt wysokości nowych stawek opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wnoszonych przez mieszkańców miasta Łomży - druk nr 56. 7. Sprawy różne.
środa, 13 mar 2019 09:43

Protokół nr 3/19 z dnia 15 stycznia 2019 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek posiedzenia: 1. Przyjęcie protokołu nr 2/18 z dnia 27 grudnia 2018 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Łomża – druk nr 36, 36 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody w drodze bezprzetargowej nieruchomości stanowiącej własność Miasta Łomża – 37, 37 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia warunków udzielania bonifikaty w wysokości stawek procentowych przy sprzedaży lokali mieszkalnych oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste – druk nr 40, 40 A. 5. Przyjęcie planu pracy Komisji na 2019 rok oraz propozycji tematów do planu pracy Rady Miejskiej na 2019 rok. 6. Sprawy różne.
poniedziałek, 25 lut 2019 08:23

Protokół nr 2/18 z dnia 27 grudnia 2018 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poinformował, że w między czasie wpłynęły autopoprawki Prezydenta Miasta dotyczące projektów uchwał w sprawie: wydatków, które nie wygasają z upływem 2018 roku (druk nr 34/1) oraz warunków udzielania bonifikaty (druk nr 29/1, 29 B). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja, w wyniku głosowania 10 głosami za – jednogłośnie, uzupełniła porządek o w/w autopoprawki Prezydenta Miasta. Andrzej Garlicki – Z-ca Prezydenta Miasta wniósł o uzupełnienie porządku obrad o zaopiniowanie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Miasto Łomża aneksu do porozumienia międzygminnego (…) – druk nr 35, 35 A. Komisja, w wyniku głosowania 10 głosami za – jednogłośnie, przyjęła zgłoszoną poprawkę. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek posiedzenia wraz z poprawkami: 1. Przyjęcie protokołu nr 1/18 z dnia 13 grudnia 2018 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydatków, które nie wygasają z upływem 2018 roku – druk 34, 34 A, 34/1. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie warunków udzielania bonifikaty od opłat jednorazowych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Miasta Łomża w prawo własności gruntów i wysokości stawek procentowych bonifikat – druk nr 29, 29 A 29/1, 29 B. 4. Zaopiniowanie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Miasto Łomża aneksu do porozumienia międzygminnego w sprawie wspólnego wykonywania przez Miasto Łomża i Gminę Piątnica zadań z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków z dnia 1 lutego 2011 roku – druk nr 35, 35 A. 5. Sprawy różne.
piątek, 18 sty 2019 08:44

Protokół nr 1/18 z dnia 13 grudnia 2018 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek posiedzenia: 1. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr 527/LVIII/18 Rady Miejskiej Łomży z dnia 29 sierpnia 2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży, przy ul. Stacha Konwy, stanowiącej własność Miasta Łomża, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość, a przeznaczona do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej – druk nr 3, 3 A. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, opłat za parkowanie oraz zasad ich poboru – druk nr 4, 4 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2019 rok – druk nr 7, 7 A. 4. Analiza i zaopiniowanie projektu budżetu miasta Łomża na 2019 rok w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 2 5. Sprawy różne.
środa, 2 sty 2019 13:01
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej