Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Zaproponował uzupełnienie porządku obrad o zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie likwidacji samorządowego zakładu budżetowego w celu zawiązania spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu nr 12/19 z dnia 17 września 2019 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany przebiegu ulic: Bohdana Winiarskiego i Żwirowej w mieście Łomża – druk nr 258, 258 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2020 rok – druk nr 259, 259 A.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia stawek podatku od środków transporotowych – druk nr 259, 259 C.
5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży, przy ul. Sosnowej, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość - druk nr 263, 263A.
6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży, u zbiegu ulic gen. Władysława Sikorskiego i Senatorskiej - druk nr 264, 264 A.
7. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie likwidacji samorządowego zakładu budżetowego w celu zawiązania spółki z ograniczoną odpowiedzialnością – druk nr 281, 281 A.
8. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu nr 11/19 z dnia 20 sierpnia 2019 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie przetargu, nieruchomości stanowiącej własność miasta Łomża, położonej w Łomży przy ul. Bartniczej – druk nr 237, 237 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zakwalifikowania zagospodarowania odpadów komunalnych, wysortowanych ze strumienia zmieszanych odpadów komunalnych i nieprzeznaczonych do składowania („frakcja wysokoenergetyczna”), do zadań własnych gminy – druk nr 242, 242 A.
4. Zaopiniowanie informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta Łomża za I półrocze 2019 roku w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 236.
5. Ocena zaawansowania inwestycji, w tym z udziałem środków unijnych.
6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia założeń polityki społeczno-gospodarczej miasta Łomża na 2020 rok w działach merytorycznie podległych Komisji.
7. Analiza funkcjonowania tras rowerowych jako elementu rekreacji i komunikacji.
8. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu nr 10/19 z dnia 8 lipca 2019 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uprawnienia określonych grup osób do bezpłatnych i ulgowych przejazdów środkami komunikacji miejskiej w Łomży – druk nr 214, 214 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków – druk nr 212, 212 A.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łomża – druk 211, 211 A.
5. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr 179/XXII/12 Rady Miejskiej Łomży z dnia 21 marca 2012 r. w sprawie określenia warunków udzielania bonifikaty i wysokości stawek procentowych przy sprzedaży lokali mieszkalnych wraz z udziałem w prawie własności gruntów zmienionej uchwałą nr 30/V/19 Rady Miejskiej Łomży z dnia 16 stycznia 2019 r. – druk nr 213, 213 A.
6. Informacja na temat funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego Miasta Łomża.
7. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu nr 9/19 z dnia 24 czerwca 2019 r.
2. Analiza funkcjonowania Parku Przemysłowego Łomża Sp. z o.o. w 2018 roku – druk nr 198.
3. Analiza funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ZB w Łomży w 2018 roku – druk nr 194.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
5. Zaopiniowanie uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości.
7. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu nr 8/19 z dnia 27 maja 2019 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Geodetów – druk nr 179, 179 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Fabrycznej – druk nr 180, 180 A.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zjazd i przy ul. Sybiraków – druk nr 196, 196 A.
5. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu nr 7/19 z dnia 15 kwietnia 2019 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przygotowania projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków – druk nr 147, 147 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zawadzkiej i przy ul. Sybiraków – druk nr 152, 152 A.
4. Analiza możliwości pozyskiwania środków unijnych na inwestycje w Łomży i informacja na temat przygotowania inwestycji w celu złożenia wniosków o uzyskanie środków z funduszy zewnętrznych – druk nr 154.
5. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Radny Witold Chludziński wniósł o uzupełnienie porządku obrad o pkt – analiza funkcjonowania ZGO Sp. z o.o. w Łomży w 2018 roku. Zaproponował, aby był to pkt 8, przed projektami uchwał dotyczącymi gospodarowania odpadami komunalnymi.
Komisja, w wyniku głosowania 12 głosami za – jednogłośnie, przyjęła wniosek radnego Chludzińskiego.
Komisja przyjęła następujący porządek wraz z przyjętą poprawką:
1. Przyjęcie protokołu nr 6/19 z dnia 25 marca 2019 r.
2. Analiza funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji ZB w Łomży za 2018 rok i 3 m-ce 2019 roku – druk nr 126.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie likwidacji samorządowego zakładu budżetowego w celu zawiązania spółki z ograniczoną odpowiedzialnością – druk nr 133, 133 A.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zjazd i przy ul. Sybiraków – druk nr 134, 134 A.
5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zawadzkiej i przy ul. Sybiraków – druk nr 135, 135 A.
6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Świerkowej – druk nr 136, 136 A.
7. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2018 rok w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 115.
8. Analiza funkcjonowania Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Łomży w 2018 roku.
9. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty – druk nr 131, 131 A.
10. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – druk nr 129, 129 A.
11. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanej przez właściciela nieruchomości – druk nr 130, 130 A.
12. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Zaproponował zdjęcie z porządku obrad pkt-ów: 3 i 6 w związku z brakiem materiałów. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Radny Witold Chludziński stwierdził, że Komisja wielokrotnie zajmowała się gospodarką odpadami komunalnymi, były posiedzenia Komisji gdzie rozpatrywano podwyżkę opłat za śmieci i temat był omawiany bardziej szczegółowo niż przy analizie funkcjonowania ZGO. Uważa więc, że temat został wyczerpany i szkoda czasu, aby Komisja na następnym posiedzeniu zajmowała się tym tematem tym bardziej, że jest obecny Pan Prezes ZGO i może odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Andrzej Garlicki – Z-ca Prezydenta Miasta zdementował nieprawdziwe informacje jakoby któraś ze spółek nie udostępniała materiałów i informacji. Wszyscy radni, zgodnie z nową ustawą, mają prawo do wglądu w pewne dokumenty i zaprosił wszystkich do zapoznania się z materiałami oczywiście w określonej procedurze i podpisaniu oświadczenia o dostępie do dokumentów. Jeszcze raz podkreślił, że nieprawdą jest jakoby któraś ze spółek broniła lub uniemożliwiała dostępu do informacji.
Przewodniczący Komisji stwierdził, że w związku z tym, że do Komisji nie dotarły materiały w formie analizy funkcjonowania spółki, które wypadało dostarczyć, podobnie jak informacji nt realizacji inwestycji w toku i obradowanie nad tymi tematami nie ma sensu. Dlatego też wnosi o zdjęcie tych punktów z porządku.
Radny Witold Chludziński odnośnie pkt-u 6 zwrócił uwagę, że to nie jest omawianie kontynuacji inwestycji, to jest tylko informacja. Korzystając z obecności Naczelnika WIN na posiedzeniu Komisji zaproponował, aby dla naszego dobra, aby Pan Naczelnik udzielił informacji na jakim etapie jest realizacja inwestycji.
Krzysztof Święcki – Naczelnik WIN stwierdził, że ma przygotowaną informację i za chwilę może przekazać ją wszystkim członkom Komisji i omówić poszczególne inwestycje.
Przewodniczący Komisji poddał pod głosowanie wniosek o zdjęcie pkt-u 3 - analiza funkcjonowania ZGO Sp. z o.o. oraz gospodarki odpadami komunalnymi. Komisja, w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, poprawkę przyjęła.
Następnie Przewodniczący Komisji poddał pod głosowanie wniosek o zdjęcie z porządku obrad pkt-u 6 – informacja nt realizacji inwestycji w toku. Komisja, w wyniku głosowania przy braku głosów za, 2 głosach przeciw i 8 głosach wstrzymujących, nie przyjęła wniosku, pozostawiają pkt 6 do realizacji.
Komisja przyjęła następujący porządek obrad:
1. Przyjęcie protokołu nr 5/19 z dnia 26 lutego 2019 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Łomży przy ul. Zjazd i przy ul. Sybiraków – druk nr 98, 98 A.
3. Analiza funkcjonowania Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w ciepło - druk nr 103.
4. Analiza funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej (MPWiK) oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w wodę – druk nr 99/1. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Kanalizacyjnych na terenie miasta Łomży w latach 2019 – 2024 – druk nr 99, 99 A
5. Informacja na temat realizacji inwestycji w toku.
6. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Radny Wojciech Michalak, w imieniu Klubu Radnych Przyjazna Łomża, wniósł o uzupełnienie porządku obrad o pkt – zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie warunków udzielania bonifikat od opłat jednorazowych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Miasta Łomża w prawo własności gruntów i wysokości stawek procentowych bonifikat – druk nr 77, 77 A.
Komisja, w wyniku głosowania 6 głosami za, przy 1 głosie przeciw i 2 głosach wstrzymujących, przyjęła poprawkę, a w dalszej części posiedzenia przyjęła następujący porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu nr 4/19 z dnia 20 lutego 2019 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty – druk nr 72, 72 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie warunków udzielania bonifikat od opłat jednorazowych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Miasta Łomża w prawo własności gruntów i wysokości stawek procentowych bonifikat – druk nr 77, 77 A.
4. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu nr 3/19 z dnia 15 stycznia 2019 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zbycie-oddanie w użytkowanie wieczyste, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Sosnowej, stanowiącej własność miasta Łomża, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość, a przeznaczona do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej – druk nr 47, 47 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zbycie-oddanie w użytkowanie wieczyste, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Sosnowej, stanowiącej własność miasta Łomża, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość, a przeznaczona do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej – druk nr 48, 48 A.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży przy ul. Sosnowej – druk nr 58, 58 A.
5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia trybu postępowania o udzielenie dotacji celowych dla rodzinnych ogrodów działkowych, sposobu ich rozliczania oraz kontroli realizacji dotowanych zadań – druk nr 57, 57 A.
6. Dyskusja nt wysokości nowych stawek opłat za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wnoszonych przez mieszkańców miasta Łomży - druk nr 56.
7. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu nr 2/18 z dnia 27 grudnia 2018 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Łomża – druk nr 36, 36 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody w drodze bezprzetargowej nieruchomości stanowiącej własność Miasta Łomża – 37, 37 A.
4. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia warunków udzielania bonifikaty w wysokości stawek procentowych przy sprzedaży lokali mieszkalnych oraz oddania gruntu w użytkowanie wieczyste – druk nr 40, 40 A.
5. Przyjęcie planu pracy Komisji na 2019 rok oraz propozycji tematów do planu pracy Rady Miejskiej na 2019 rok.
6. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poinformował, że w między czasie wpłynęły autopoprawki Prezydenta Miasta dotyczące projektów uchwał w sprawie: wydatków, które nie wygasają z upływem 2018 roku (druk nr 34/1) oraz warunków udzielania bonifikaty (druk nr 29/1, 29 B). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja, w wyniku głosowania 10 głosami za – jednogłośnie, uzupełniła porządek o w/w autopoprawki Prezydenta Miasta.
Andrzej Garlicki – Z-ca Prezydenta Miasta wniósł o uzupełnienie porządku obrad o zaopiniowanie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Miasto Łomża aneksu do porozumienia międzygminnego (…) – druk nr 35, 35 A.
Komisja, w wyniku głosowania 10 głosami za – jednogłośnie, przyjęła zgłoszoną poprawkę.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek posiedzenia wraz z poprawkami:
1. Przyjęcie protokołu nr 1/18 z dnia 13 grudnia 2018 r.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydatków, które nie wygasają z upływem 2018 roku – druk 34, 34 A, 34/1.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie warunków udzielania bonifikaty od opłat jednorazowych z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Miasta Łomża w prawo własności gruntów i wysokości stawek procentowych bonifikat – druk nr 29, 29 A 29/1, 29 B.
4. Zaopiniowanie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Miasto Łomża aneksu do porozumienia międzygminnego w sprawie wspólnego wykonywania przez Miasto Łomża i Gminę Piątnica zadań z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków z dnia 1 lutego 2011 roku – druk nr 35, 35 A.
5. Sprawy różne.
Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Marek Dworakowski – Przewodniczący Komisji Gospodarki Komunalnej, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum, przedstawił porządek posiedzenia (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad.
Komisja nie wniosła uwag i przyjęła następujący porządek posiedzenia:
1. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr 527/LVIII/18 Rady Miejskiej Łomży z dnia 29 sierpnia 2018 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży, przy ul. Stacha Konwy, stanowiącej własność Miasta Łomża, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość, a przeznaczona do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej – druk nr 3, 3 A.
2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, opłat za parkowanie oraz zasad ich poboru – druk nr 4, 4 A.
3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2019 rok – druk nr 7, 7 A.
4. Analiza i zaopiniowanie projektu budżetu miasta Łomża na 2019 rok w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 2
5. Sprawy różne.