Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 30 posiedzeniu w dniu 26 lutego 2013 roku

 

Komisja realizowała następujący porządek obrad:

1. Przyjęcie protokołu nr 29 z poprzedniego posiedzenia komisji

2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2013 - druk 469, 469A

3. Informacja Prezydenta Miasta o zakończonym I etapie inwestycji „Bulwary Miejskie” - plan zagospodarowania dla celów turystycznych i rekreacyjnych - druk nr 467

4. Informacja o majątku zarządzanym przez MOSiR - zawarte użyczenia, umowy najmu – pozyskiwane dochody w ostatnich 3 latach - druk nr 462

5. Informacja o zgrupowaniach, obozach sportowych organizowanych przez UKS-y, kluby sportowe dotowane przez miasto Łomża podczas ferii zimowych 2013 - druk nr 472

6. Sprawy różne.

 

Ad. 1

Przyjęcie protokołu nr 29 z poprzedniego posiedzenia komisji

 

Komisja nie wniosła uwag do protokołu nr 29/12 z poprzedniego posiedzenia i w wyniku głosowania przyjęła go jednogłośnie – 4 głosami za.

 

Ad. 2

Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2013 - druk 469, 469A

 

Wniosek Prezydenta Miasta w w/w sprawie w działach merytorycznie podległych komisji przedstawiła Pani Grażyna Kołodziejska – Skarbnik Miasta – zgodnie z drukiem nr 469 – w załączeniu do protokołu.

Komisja nie wniosła uwag do przedstawionego projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie i w wyniku głosowania jednogłośnie pozytywnie – 4 głosami za zaopiniowała pozytywnie – zgodnie z drukiem nr 469A.

Ad. 3

Informacja Prezydenta Miasta o zakończonym I etapie inwestycji „Bulwary Miejskie” - plan zagospodarowania dla celów turystycznych i rekreacyjnych - druk nr 467

Informację w powyższej sprawie przedstawił komisji Pan Marek Raszczyk – Naczelnik Wydziału Inwestycji – zgodnie z drukiem nr 467 – w załączeniu do protokołu.

Przewodniczący obrad zwrócił się do Naczelnika Raszczyka z zapytaniem, czy I etap inwestycji przebiega w sposób prawidłowy i nie będzie usterek, braków przy odbiorze zadania.

Naczelnik Raszyk poinformował, że inwestycja przebiega prawidłowo. Jej oddanie oficjalne nastąpi w maju. Towarzyszyć temu wydarzeniu będą imprezy organizowane przez Wydział Kultury i MOSiR.

Pan Sławomir Grygo – Z-ca Dyrektora MOSiR wyjaśnił, że w wyniku konkursu wyłoniony został już kierownik bulwarów. W przedłożonej informacji przedstawiony został Radzie program na pierwszych pięć dni – 1-5 maja br. z okazji otwarcia bulwarów oraz planowane formy aktywności sportowo-rekreacyjnej proponowanych przez MOSiR na terenie bulwarów na cały 2013 rok. Kończąc wypowiedź stwierdził, że problemem dla MOSiR będzie pozyskanie 400tys.zł na realizację zadań przewidzianych w projekcie bulwarów, do realizacji przez MOSiR przez okres 5 lat. Takich środków na dziś MOSiR w swoim budżecie nie posiada.

Następnie Przewodniczący komisji zwrócił się do Dyrektora MOSiR z zapytaniem dot. hangaru. Czy MOSiR już coś konkretnie w tej sprawie wie.

Pan Sławomir Grygo – Z-ca Dyrektora MOSiR wyjaśnił, że ośrodek otrzymał działkę, na której hangar można postawić. MOSiR złożył hangar do projektu budżetu na 2013 rok w kwocie 50tys.zł, jednak na żadne inwestycje środków nie otrzymał. W związku z tym wystąpił do Prezydenta Miasta z wnioskiem, że MOSiR nie jest w stanie zrealizować tego przedsięwzięcia, gdyż należałoby przystąpić do opracowania dokumentacji posadowienia hangaru, itd. Temat trafił do Wydziału Inwestycji. Problem tkwi w braku środków finansowych na ten cel.

Więcej uwag w tym temacie komisja nie zgłosiła i informację zawartą w druku nr 467 przyjęła przez aklamację.

 

Ad. 4

Informacja o majątku zarządzanym przez MOSiR - zawarte użyczenia, umowy najmu – pozyskiwane dochody w ostatnich 3 latach - druk nr 462

 

Informację w w/w sprawie przedstawił komisji Pan Sławomir Grygo – Zastępca Dyrektora MOSiR – zgodnie z drukiem nr 462 – w załączeniu do protokołu.

Komisja nie wniosła uwag do przedłożonej informacji w powyższej sprawie i w wyniku głosowania przyjęła ją jednogłośnie – 4 głosami za, zgodnie z drukiem nr 462.

 

 

Ad. 5

Informacja o zgrupowaniach, obozach sportowych organizowanych przez UKS-y, kluby sportowe dotowane przez miasto Łomża podczas ferii zimowych 2013 - druk nr 472

 

Komisja nie wniosła uwag do przedłożonej informacji w powyższej sprawie i w wyniku głosowania przyjęła ją jednogłośnie – 4 głosami za, zgodnie z drukiem nr 472.

 

Ad. 6

Sprawy różne:

 

Radny Andrzej Modzelewski zabierając głos w tym punkcie obrad zwrócił się do Pani Prezydent z prośbą o przygotowanie na następne posiedzenie komisji informacji nt. procentowego udziału organizacji pozarządowych w realizowanych zadaniach, dofinansowywanych przez miasto /dodatkowa rubryka w informacji „udział własny organizacji” przedstawiony w %.

Pani Prezydent Mirosława Kluczek wyjaśniła, że taką informację na następne posiedzenie członkowie Komisji otrzymają. Dodała, że wkład własny każdej organizacji to zazwyczaj 15%, bo takie są wymogi formalne przy przystępowaniu organizacji do konkursów organizowanych przez miasto.

Więcej tematów w tym punkcie komisja nie zgłosiła.

W związku z wyczerpaniem porządku dziennego Przewodniczący obrad zamknął posiedzenie komisji.

Na tym protokół zakończono

 

  • Data powstania: Data powstania: wtorek, 23 kwi 2013 07:30
  • Data opublikowania: wtorek, 23 kwi 2013 07:32
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej